Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، خلیل آقاجانلو در جلسه مدیریت بحران منابع طبیعی استان به استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراها در راستای پیشگیری از آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها تاکید کرد و گفت: گشت‌ها و نیروهای این اداره کل در تلاش است تا هنگام بروز آتش سوزی در کمترین زمان در محل حضور یافته و آتش را مهار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاجانلو در ادامه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراها و جوامع محلی در پیشگیری از آتش سوزی، افزود: طبق بررسی‌های انجام شده ۹۰ درصد آتش سوزی‌ها عوامل انسانی دارد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی‌ها گاه به صورت سهوی و یا عمدی صورت می‌گیرد، گفت: با اطلاع رسانی و فرهنگسازی در مناطق بحرانی می‌توان آمار آتش سوزی را تا حد قابل توجهی کاهش داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه می‌توان هزینه و خسارت‌های ناشی از آتش سوزی در منابع طبیعی را به حداقل رساند.

آقاجانلو به حریم راه‌ها به ویژه جاده طارم هم اشاره کرد و افزود: کاهش آتش سوزی در این منطقه همکاری مسئولین امر را می‌طلبد.

وی اظهار داشت: کوچک‌ترین سهل انگاری موجب آتش گرفتن سطح وسیعی از اراضی ملی و خدادادی می‌شود که به منظور جلوگیری از این موضوع بایستی اطلاع رسانی به کشاورزان و جوامع محلی و گردشگران در اولویت قرار گیرد.

کد خبر 4940478

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره منابع طبیعی زنجان آتش سوزی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مشهد نماز عید سعید فطر منابع طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اقدام تلافی جویانه کشورمان گفت: بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند اما اقدام شجاعانه و تلافی جویانه امروز که برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری است که اشاره کردند “به یاری خداوند صهیونیست ها را از جنایت تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق پشیمان خواهیم کرد”. قطعا این پشیمانی امروز نصیب این رژیم غاصب شده و در صورت جنایت مجدد قطعا همانطور که اعلام شده توسط وزیر محترم دفاع پاسخی سنگین تر دریافت خواهند کرد.   سیدمحمدرضا موسوی با گرامیداشت ۲۵فروردین روز منابع انسانی اظهارداشت: این روز رابه تمام کارکنان شهر بندرعباس به ویژه شهرداری تبریک عرض می کنم، چرا که اگر سیستمی بخواهد موفق شود و به تعالی برسد راهی ندارد جز اینکه در تربیت نیروی انسانی و رفع نیازهای نیروی انسانی اثرگذار و دقیق ورود کند.
وی ادامه داد: در طول سال و در مواقع مختلف از نیروهای تنظیف تا فضای سبز تا پرسنل ستادی شهرداری درگیر موضوعات مختلف هستند.   نه زمستان و نه تابستان و نه بهار و نه پاییز آنها را از کار باز می دارد مجموعه های خدوم آتش نشانی، آرامستان، نیروهای خدمات شهری در شهرداری بندرعباس در کنار سایر مجموعه های خدمت رسان همیشه با تمام توان درخدمت شهروندان هستند اما کسری هایی در این مسیر وجود دارد .   موسوی افزود:از شهردار تقاضا دارم درخصوص وضعیت نیروی انسانی، با اصلاح رویه ها بتوانند خدمت بهتری را در حوزه منابع انسانی به پرسنل خوب شهرداری ارائه دهند.وی ادامه داد:نیرویی که اگر ماندگار و موثر باشد می تواند تاثیرات خود را در حوزه های شهری با قدرت بیشتری به نمایش بگذارد فرقی نمی کند نیروی کدام دستگاه باشد اگر نیرویی جسور باشد نوروز، سیل، زلزله و یا جغرافیا برایش مهم نیست. خوب کار می کند و اثرگذاریش برای همه شهر است.
فرقی نمی کند از کجا آمده ودر چه جایگاهی قرار دارد
سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: درهمین استان نیروهای بسیاری در حوزه های مختلف توانا هستند در شهرداری هم نیروهایی داریم از شهردارتقاضا دارم دو کار بزرگ را در حق نیروهای پرسنلی شهرداری انجام دهند.یکی از کارهای مغفول مانده سال های گذشته موضوع طبقه بندی نیروهای کارگری شهرداری است که می تواند هم به لحاظ اداری و حقوق و مزایا باعث پیشرفت این دسته از نیروهاشود.
وی همچنین گفت:دومین مطلب در حوزه منابع انسانی، پایدار سازی نیروهای موثر در شهرداری است. در شهرداری نیروهایی داریم که هم در توسعه منابع انسانی و هم در امور اجرایی اثرگذار بودند ولی متاسفانه به دلایل مختلف مثل عدم پرداخت حقوق به موقع یا عدم پشتیبانی در اموراداری و یا به موضوعات خیلی غیرضروری و متاسفانه اسفناک تر از همه اینها به دلیل نگاه سیاسی الان یا در صندلی های مدیریتی نیستند یا در گوشه و کنار شهرداری نشستند و از ظرفیت آنها استفاده نمی شود.

دیگر خبرها

  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان
  • ظرفیت مراتع جنوبی ورامین ۳۳ هزار رأس دام است
  • دستگیری ‌۵ هزار زمین‌ خوار در کشور
  • دستگیری ۵۰۰۰ زمین‌خوار
  • دستگیری ۵هزار زمین‌خوار در کشور/ افزایش ۳۵۳ درصدی حریق
  • مجوزی برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی نمی‌دهیم
  • مجوری برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی نمی‌دهیم
  • امسال برای بهره‌برداری از گونه‌های مرتعی و جنگلی در همدان مجوز نمی‌دهیم