Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار جاجرم برای رفع مشکل آب شرب در روستاهای بخش سنخواست این شهرستان و همچنین تعریض جاده امیرآباد اقداماتی را اجرایی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جاجرم، مشکلات منعکس‌شده مردم این شهرستان خراسان شمالی، باعث شد تا فرماندار جاجرم طی روزهای اخیر اقداماتی را برای رفع مشکلات اجرایی کند.

رضا آذری در مصاحبه با خبرنگار فارس در جاجرم اظهار کرد: آغاز عملیات اصلاح شبکه آب شرب روستاهای بخش سنخواست ظرف یک هفته بااعتبار ۳۰۰ میلیون تومان توسط اداره آبفای شهرستان جاجرم  انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در جلسه بررسی مشکلات بخش سنخواست مقرر شد عملیات اصلاح شبکه و حفاری چاه جدید با تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیون تومان از طرف فرمانداری جاجرم ظرف یک هفته آغاز شود.

فرماندار جاجرم افزود: ۷ کیلومتر اصلاح شبکه با تعیین بودجه ۳۰۰ میلیون تومانی  طی توافق‌نامه‌ای با اداره برق و آبفا شهرستان انجام و مشکل کم‌آبی روستاهای بخش سنخواست رفع می‌شود.

وی همچنین درباره وضعیت جاده امیرآباد جاجرم گفت: محور ۲۲ کیلومتری امیرآباد به جاجرم  ۳۰ سال بود که از وضعیت نامناسب مانند آسفالت خراب و دیگر مشکلات ازجمله نبود شانه سازی رنج می‌برد.

آذری افزود: این جاده با توجه به تردد بالا به علت هم‌جواری با سایر استان‌ها و وجود  ایستگاه راه‌آهن  از اولویت‌های اصلی  در سال ۹۹ برای پیگیری و بهسازی بود  که روکش آسفالت آن بااعتبار ۳.۵ میلیارد تومان آغاز شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حوادث ناگوار جاده‌ای در این محور و طبق دستور استاندار قرارداد ۳.۵ میلیارد تومانی توسط اداره کل راهداری و سازمان همیاری‌های استان منعقد و روکش آسفالت آغاز شد که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آب شرب جاجرم آب خراسان شمالی فرماندار جاجرم بخش سنخواست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حامد خدری گفت: در گشت‌های مشترک در روز گذشته توسط تیم‌های بازرسی اتاق اصناف، اداره صمت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و با همکاری مامورین نیروی انتظامی مقادیر نامبرده از واحد‌های صنفی شهرستان کشف و با دستور مقام محترم قضایی اداره تعزیرات حکومتی ضبط شد.


او گفت: در پی بازرسی‌های صورت گرفته ماه گذشته تا کنون مقدار ۱۵ تن برنج تنظیم بازار و ۷ تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه و مقدار حدود ۳۰ تن انواع کود شیمیایی قاچاق و خارج از شبکه و بیش از دو هزار انواع سموم کشاورزی قاچاق و تاریخ گذشته در سطح شهرستان نهاوند کشف و ضبط شده است.

رئیس اتاق اصناف نهاوند گفت: نظارت‌ها در حوزه احتکار، عرضه خارج از شبکه و قاچاق کالا با جدیت دنبال شده و بازرسان دستگاه‌های مختلف به دنبال شناسایی و برخورد قانونی با متخلفین این حوزه هستند.

خدری از عموم مردم خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف آن را از طریق شماره‌های ۳۳۲۴۳۷۰۵ (بازرسی اصناف) و ۱۲۴ (اداره صمت) گزارش نموده و دستگاه‌های متولی در این بخش یاری نمایید.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • آغاز برداشت ازگیل از باغ‌های خفر
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی