Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شادگان، آمادگی این واحد دانشگاهی را برای تشکیل اردوهای جهادی اعلام کرد و گفت: «خدمت به مردم در اولویت ما قرار دارد.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شادگان، ظهر امروز نخستین جلسه شورای فرهنگی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی عطایی‌نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان  و به ریاست محمد بهروزیان‌نژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شادگان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شادگان در این جلسه اظهار کرد: «توجه به وضعیت فرهنگی و تلاش در راستای پیشرفت و بهبود فرهنگ دانشگاهیان از اولویت این واحد دانشگاهی است.»

بهروزیان‌نژاد همچنین از برنامه‌ریزی و مصوب شدن راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی و مرکز مشاوره به عنوان عامل تعامل سازنده و متقابل با دانشجویان خبر داد.

وی بر ضرورت شناسایی مناطق محروم و تشکیل اردوهای جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم محروم منطقه تأکید کرد و افزود: «دانشگاه آزاد اسلامی شادگان آمادگی کامل خود را به منظور یاری‌رسانی در این زمینه اعلام می‌کند.»

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان نیز مطرح کرد: «در شورای فرهنگی باید دو مورد در نظر گرفته شود: «نخست صرف وقت بر روی مباحث فکری فرهنگی و دوم تصویب برنامه‌های فرهنگی.»

عطایی‌نسب یادآور شد: «اعضای شورای فرهنگی باید در قبال وضعیت فرهنگی واحد شادگان پاسخگو باشند. همچنین فعالیت‌های قرآنی، نماز و حجاب باید در راس امور باشد.»

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: شادگان دانشگاه آزاد اسلامی شادگان دانشگاه آزاد اسلامی شادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون  فعالیت جهادگران بوده است، گفت: این خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان گروه های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.
محمد روحانی افزود: در سالی که توسط رهبر انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته نیز جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند و قدرت، عزت و افتخار ما، بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی هستند که باید قدردان خدمات آنها باشیم.
روحانی گفت: قرارگاه جهادی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ استان خراسان رضوی نیز با حضور ۱۵۷۲ گروه جهادی در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار قرار داد که این خدمات در عرصه های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه اجرا شد.
وی افزود: از جمله این خدمات، اجرای ۲۰۲ طرح عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات‌گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان بوده است.

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • بحث عفاف و حجاب باید در اولویت فعالیت‌های دانشگاه باشد
  • تخلفات کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌ آزاد اسلامی شامل چه مواردی است؟