Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:26:08 GMT

رئال مادرید و رد شانس جذب ستاره چلسی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۴۹۳

رئال مادرید و رد شانس جذب ستاره چلسی

رئال مادرید علاقه ای به جذب ویلیان، ستاره برزیلی و 31 ساله چلسی ندارد.


به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ویلیان با باشگاه چلسی امسال به اتمام خواهد رسید و خود این بازیکن چندی قبل اعلام کرد با مدیران چلسی برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و در تابستان امسال و بعد از هفت فصل از این باشگا جدا خواهد شد. هنوز مقصد بعدی این وینگر تند و تیز مشخص نشده و اخباری در مورد علاقه آرسنال به جذب او منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما نشریه دیلی میل امروز مدعی شد بر خلاف شایعات، رئال مادرید شانس خرید ویلیان را رد کرده و علاقه ای به جذب این بازیکن در تابستان امسال ندارد. کهکشانی ها می توانند ویلیان را به عنوان بازیکن آزاد جذب کنند، اما شرایط این بازیکن برای قرارداد جدید آنها را منصرف ساخته است.

 

ویلیان خواهان تمدید قرارداد به مدت سه فصل دیگر با چلسی بود و ابی های لندن حداکثر تا دو سال حاضر به تمدید بودند. در واقع به نظر می رسد رئال مادرید نیز مشکلی مشابه دارد و حاضر نیست برای یک بازیکن 31 ساله قراردادی سه ساله منعقد کند. هنوز مشخص نیست مقصد بعدی ویلین کدام باشگاه خواهد بود و شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این بازیکن به فوتبال برزیل نیز منتشر شده است، اما رئال مادرید بر خلاف گذشته علاقه ای به جذب این بازیکن ندارد.

چلسی ویلیان رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی ویلیان رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران

تیم پرسپولیس در حالی پای به چند هفته آخر لیگ برتر می‌گذارد که گمانه‌زنی در مورد نیمکت این تیم برای فصل آینده هم به وجود آمده و بنا بر گفته رضا درویش، حسین بادامکی و البته خود اوسمار، او گزینه نخست سرخپوشان برای هدایت این تیم در فصل آینده است و طرفین به تمدید قرارداد نیز نزدیک شده‌اند.

اگرچه هنوز قرارداد رسمی آنها برای فصل آینده به امضا نرسیده، اما فضای مجازی بازهم پر از اخبار و شایعاتی است که بازیکنان مختلف را به پرسپولیس وصل و آنها را به عنوان خرید جدید این تیم در فصل آینده معرفی می‌کند. با این حال سرمربی سرخپوشان هم در اقدامی جالب از بازیکنان مورد علاقه خود در سایر تیم‌ها را نام برده است.

زمانی که محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر، در این خصوص از سرمربی پرسپولیس سوال پرسید، او به چند نام جالب و جذاب اشاره کرد که البته شاید انتقال برخی از آنها به پرسپولیس تا حدی غیرممکن هم باشد.
او در این مورد گفت: من خیلی از بازیکنان ایرانی را دوست دارم. از پارسال تا الان یک لیست از بازیکنانی نوشته‌ام که شاید عضو تیم ما شوند. من این کار را در برزیل هم انجام می‌دادم.

وی با اشاره به بازیکنان مورد علاقه‌اش گفت: ما فصل پیش بازیکنان خوب زیادی داشتیم. شاید اسم بازیکنان را درست نگویم، ببخشید. من در جلسات فنی شماره بازیکنان را می‌گویم، چون حفظ کردن شماره برایم راحت‌تر از اسم است. مهدی قایدی که پارسال فصل خوبی داشت، مغانلو، رضاییان، اسدی. پرسپولیس هم فصل پیش و امسال بازیکنان خوب زیادی داشت؛ عمری، سرلک، ترابی، عیسی، صادقی. به نظرم بهترین بازیکن پرسپولیس، کل تیم است.
از بین این نفرات قایدی تحت قرارداد اتحاد کلباست و شهریار مغانلو و رضا اسدی نیز همچنان با تیم سپاهان قرارداد دارند، اما رامین رضاییان در پایان فصل آزاد خواهد بود. البته به هر حال این نام‌هایی است که اوسمار به عنوان نفرات مورد علاقه خود مطرح کرد و شاید در نقل و انتقالات دوباره طرح نشوند.

منبع: ورزش سه

tags # اوسمار ویرا ، پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تصمیم ستاره رئال: تعویضی هم باشم می‌مانم
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید