Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@09:48:05 GMT

سرپرست جدید ورزش و جوانان دورود معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۴۹۹

سرپرست جدید ورزش و جوانان دورود معرفی شد

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛صبح امروز سه شنبه  درطی مراسمی با حضورفرهاد دیناروند معاون امورجوانان ورزش وجوانان لرستان ومجتبی بیرانوند فرمانداردورود برگزارشده بود آرش بهشتی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دورود معارفه و منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مراسم  از زحمات محمود رحمتی ریاست پیشین اداره ورزش و جوانان تقدیر به عمل آمد.

آرش بهشتی پیش از این  معاونت این اداره را بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دورود ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حکمی، ناصر رضایی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی فارس، در حکم مهرداد بذرپاش خطاب به رضایی آمده است: 

"نظر به تعهد ، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان فارس منصوب می نمایم. شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری هدایت و حمایت، معاونین سازمان ها و شرکت های مادر تخصصی وزارتخانه، استاندار محترم، شورای برنامه ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان از اولویت های کاری شما می باشد.

در ادامه این حکم آمده است: امید واثق دارم با پیش رو قرار دادن اسناد مصوب بالادستی ، سیاست های ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و مؤثر با دستگاه های اجرایی و بخش عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم معتمدین و تشکل های نخبگانی به ویژه زنان و جوانان در قالب های هیأت های اندیشه ورز و تشکیل و شبکه سازی هسته های پیشرفت استان فارس نسبت به شکوفایی قابلیت های طبیعی انسانی دانشی و قومی فرهنگی اقدام نمائید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ( عج ) ، بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و و سیاستهای دولت مردمی ، زمینه ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته وقوی باشید."

پیش از این محمودرضا طالبان به مدت دوسال مسوولیت اداره کل راه و شهرسازی فارس را برعهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • معرفی سرپرست هیئت شطرنج استان همدان
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند