Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور در پیامی به مناسبت ارتحال امام راحل تاکید کرد: رمز موفقیت امام عزیزمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، پایداری و مجاهدت در عدم سلطه پذیری و پافشاری بر اعتقادات، تکیه بر مردم‌سالاری دینی و ایمان بر نقش و رضایت مردم در تمامی وجوه و ابعاد حکومتی و اجتماعی، قاطعیت و صلابت و صیانت از هنجارهای جامعه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پیامی به مناسبت ارتحال امام راحل تاکید کرد:  رمز موفقیت امام عزیزمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، پایداری و مجاهدت در عدم سلطه پذیری و پافشاری بر اعتقادات، تکیه بر مردم‌سالاری دینی و ایمان بر نقش و رضایت مردم در تمامی وجوه و ابعاد حکومتی و اجتماعی، قاطعیت و صلابت در حفظ امنیت اجتماعی، اقتدار و صلابت در دفاع از کیان اعتقادی و ارزشها و صیانت از هنجارهای جامعه بود.

متن پیام رحمانی فضلی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا  

 امام خمینی (ره) با بیان آرمان های والای انسانی، بنیان بیدادگاه های ظلم و استبداد جهانی را برافکند و نغمه رهایی بخش و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان بشریت را در سراسر جهان احیا کرد و در هنگامه  جولان مکاتب و نحله های مادیگرا و ضد انسانی، با طرح بیداری انسانی، نوید رهایی و آزادگی را در برابر زیاده خواهی نظام سلطه و استکبار جهانی سرداد و اریکه قدرت نمایی اندیشه های لیبرالیسم و کمونیسم که برای بشریت حقوقی به اندازه بردگی و بندگی محض در کسب منافع و موقعیت های اقلیتی زورگو تدوین کرده بودند را به لرزه انداخت که این موفقیت از آثار اندیشه های جهانی انقلاب اسلامی یعنی احیای منزلت رجوع تعالی بخش به فطرت انسانی و آرمان های آزادیخواهی و استقلال طلبی می باشد و بالندگی انقلاب اسلامی می رود تا بنیان و کیان تمامی مظاهر باطل و ظلم و تعدی به حقوق حقیقی بشر را برافکند و در منطقه نیز با اتکا به مقاومت و آرای مردم مظلوم فلسطین، بساط جور و ستم و نژادپرستی صهیونیسم نیز برچیده خواهد شد تا بیش از گذشته شاهد زنده و پویا بودن اندیشه و راه و سلوک امام راحلمان باشیم.

 رمز موفقیت امام عزیزمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، پایداری و مجاهدت در عدم سلطه پذیری و پافشاری بر اعتقادات، تکیه بر مردم‌سالاری دینی و ایمان بر نقش و رضایت مردم در تمامی وجوه و ابعاد حکومتی و اجتماعی، قاطعیت و صلابت در حفظ امنیت اجتماعی، اقتدار و صلابت در دفاع از کیان اعتقادی و ارزشها و صیانت از هنجارهای جامعه بود که پس از رحلت جانگذاز ایشان، همین سلوک و منش با قدرت و تدبیر متناسب با تهدیدات و فرصت های به روز شده دشمنان توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تداوم و استمرار دارد.

ان‌شاالله با وحدت،همدلی، انسجام و خودباوری، تحت زعامت داهیانه رهبربزرگوار انقلاب اسلامی ، مشکلات تحمیلی نظام سلطه را با موفقیت و عزتمندی پشت سر گذاشته و همچنان بر میثاق خود بر آرمان های قائد عزیزمان استوار و مستحکم باقی خواهیم ماند.

منبع: دانا

کلیدواژه: ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان رمز موفقیت امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تمجید از همراهی مقاومت لبنان با مردم مظلوم فلسطین گفت: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه‌توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم و به نقل از روابط‌ عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت‌الله حسینی سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار نایب‌رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان، گفت:‌ ملت ایران به معنای واقعی کلمه در کنار مردم لبنان هستند و در شادی آنها شاد و در حُزن آنها غمگین هستند.

وی با اشاره به نقش مثبت امام موسی صدر در رشد و ارتقای شیعیان و سید حسن نصرالله در یکپارچگی کشور لبنان، افزود: این شخصیت‌های فاخر مایه افتخار جهان اسلام و شیعیان هستند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمت‌رسانی شیعیان لبنان به سایر طوایف در هنگام مشکلات گفت: در حالی‌که لبنان از طوایف مختلف تشکیل شده‌ است، نقش و نوع تعامل شیعیان با دیگر طوایف از جمله اهل‌ سنت و مسیحیان، مثال‌زدنی است.

آیت‌الله حسینی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از پاسخ نظامی به تجاوزات رژیم صهیونیستی بیان کرد: این ایام، ایام پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است.

وی تاکید کرد: همدلی مقاومت در برابر رژیم کینه‌توز صهیونیستی مایه مباهات است و امیدواریم این همبستگی تا آخر ادامه پیدا کند.

شیخ علی الخطیب، نایب‌رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان نیز در این دیدار از تدبیر جمهوری اسلامی ایران، به‌ویژه رهبر معظم انقلاب در مواجهه با تجاوز رژیم صهیونیستی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • کار شجاعانه ایران برگرفته از آموخته‌های امام خمینی بود
  • چرا بند ناف کشور و اقتصاد به دلار بسته شده؟
  • روزنامه اطلاعات: چرا بند ناف کشور و اقتصاد به بند ناف دلار بسته شده؟
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران