Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-16@23:33:47 GMT

 تبیین رحمانی فضلی از رمز موفقیت امام

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۵۸۹

 تبیین رحمانی فضلی از رمز موفقیت امام

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در متن پیام رحمانی فضلی وزیر کشور آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

امام خمینی (ره) با بیان آرمان های والای انسانی، بنیان بیدادگاه های ظلم و استبداد جهانی را برافکند و نغمه رهایی بخش و مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمنان بشریت را در سراسر جهان احیا کرد و در هنگامه جولان مکاتب و نحله های مادیگرا و ضد انسانی، با طرح بیداری انسانی، نوید رهایی و آزادگی را در برابر زیاده خواهی نظام سلطه و استکبار جهانی سرداد و اریکه قدرت نمایی اندیشه های لیبرالیسم و کمونیسم که برای بشریت حقوقی به اندازه بردگی و بندگی محض در کسب منافع و موقعیت های اقلیتی زورگو تدوین کرده بودند را به لرزه انداخت که این موفقیت از آثار اندیشه های جهانی انقلاب اسلامی یعنی احیای منزلت رجوع تعالی بخش به فطرت انسانی و آرمان های آزادیخواهی و استقلال طلبی است و بالندگی انقلاب اسلامی می رود تا بنیان و کیان تمامی مظاهر باطل و ظلم و تعدی به حقوق حقیقی بشر را برافکند و در منطقه نیز با اتکا به مقاومت و آرای مردم مظلوم فلسطین، بساط جور و ستم و نژادپرستی صهیونیسم نیز برچیده خواهد شد تا بیش از گذشته شاهد زنده و پویا بودن اندیشه و راه و سلوک امام راحلمان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رمز موفقیت امام عزیزمان، ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان، پایداری و مجاهدت در عدم سلطه پذیری و پافشاری بر اعتقادات، تکیه بر مردمسالاری دینی و ایمان بر نقش و رضایت مردم در تمامی وجوه و ابعاد حکومتی و اجتماعی، قاطعیت و صلابت در حفظ امنیت اجتماعی، اقتدار و صلابت در دفاع از کیان اعتقادی و ارزشها و صیانت از هنجارهای جامعه بود که پس از رحلت جانگذاز ایشان، همین سلوک و منش با قدرت و تدبیر متناسب با تهدیدات و فرصت های به روز شده دشمنان توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تداوم و استمرار دارد.
انشاالله با وحدت،همدلی، انسجام و خودباوری، تحت زعامت داهیانه رهبربزرگوار انقلاب اسلامی ، مشکلات تحمیلی نظام سلطه را با موفقیت و عزتمندی پشت سر گذاشته و همچنان بر میثاق خود بر آرمان های قائد عزیزمان استوار و مستحکم باقی خواهیم ماند.
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

انتهای پیام/

20 / 20 رحمانی فضلی سالگرد ارتحال امام(ره) پیام وزیر کشور رمز موفقیت امام سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رحمانی فضلی سالگرد ارتحال امام ره پیام وزیر کشور رمز موفقیت امام سالگرد ارتحال حضرت امام ره رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود

ایسنا/تهران مدیران حوزه هنری استان تهران در هفته هنر انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهیده فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی کرمان رفتنند.

به گزارش ایسنا، شهیده فائزه رحیمی، تنها شهید حادثه تروریستی کرمان از استان تهران و از هنرجویان مدرسه نویسندگی حوزه هنری انقلاب اسلامی بود که در مسیر روایت بزم شهادت سردار دلها آسمانی شد.

 محسن رحیمی رئیس حوزه هنری استان تهران در ابتدای این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، شهیده رحیمی را معلمی دلسوز، هنرمند و جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی معرفی کرد.

محسن رحیمی در خصوص برگزاری یادواره این شهیده اظهار کرد: الحمدالله ویژه برنامه « محفل خاطره » شهیده رحیمی که در بهمن ماه سال گذشته، با حضور مادر بزرگوار و دوستان ایشان در شهرستان قدس برگزار شد، با استقبال بسیار خوب نسل جوان همراه بود.

رئیس حوزه هنری استان تهران ضمن اعلام آمادگی حوزه هنری انقلاب اسلامی برای تولید محتوای فرهنگی و هنری با محوریت شهیده رحیمی عنوان کرد: ایشان از هنرجویان دوره‌های آموزشی حوزه هنری بود و وظیفه خود می‌دانیم که ویژگی‌های بارز این شهیده هنرمند را در قالب تولیدات هنری به دانش‌آموزان و نسل جوان معرفی کنیم.

در ادامه این دیدار پدر شهیده فائزه رحیمی به بیان خاطراتی از فرزند خود پرداخت و گفت: رعایت عفاف و حجاب یکی از ویژگی‌های بارز ایشان بود. همیشه با حفظ حجاب به دنبال تبلیغ این امر در محیط‌های پیرامونی و تاثیرگذاری بر روی هم نسلان خود بود.

پدر شهیده رحیمی با اشاره به هنرمند و معلم بودن این شهیده افزود: علاقه‌ ایشان به روایت‌نویسی از توانمندی‌های هنری او به حساب می‌آمد.

در انتهای این دیدار که با حضور جمعی از مدیران حوزه هنری استان تهران و مسئولان دفاتر شهرستانی این ارگان همراه بود، تابلوی نقاشی اثر خانم « فاطمه الله داد » که منقش به تصویر شهیده رحیمی بود به خانواده ایشان اهدا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام وزیر اطلاعات به مناسبت انجام عملیات وعده صادق
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • ارتش مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و حراس دشمنان است
  • شهیده فائزه رحیمی هنرمندی دلسوز و سرشار از اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه و پیروزمندانه علیه رژیم صهیونیستی
  • تبلور اندیشه‌های اسلامی در هنر انقلابی است
  • پیام مشترک امام جمعه و استاندار کرمانشاه درپی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • پیام امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی پاسخ مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی
  • تبلور اندیشه‌های انقلاب اسلامی در هنر انقلابی