Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-28@18:08:29 GMT

بافت فرسوده، چالش امروز شهرها

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۶۴۲

بافت فرسوده، چالش امروز شهرها

شهروندان ساکن در بافت فرسوده شهرها برای دریافت خدمات شهری دچار مشکل و تنگنا هستند، زیرا اجرای طرح‌های زیرساختی مورد نیاز در این مناطق توسط دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و شهرداری‌ها با محدودیت‌ها و موانع زیادی رو به رو است؛ علاوه بر منازل مسکونی موجود در این مناطق که دچار مشکلات سازه‌ای است.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: audio/mp3

ذره بین سیصد و چهاردهم|دانلود

کد خبر 426923

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بافت فرسوده حاشیه نشینی ویروس کرونا کرونا ویروس کرونا در ایران شهر شهرنشینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، دکتر سید کاظم رضوی با اعلام این خبر افزود: کلیه خدمات این مرکز اعم از ویزیت پزشک، خدمات شیمی درمانی و پرتودرمانی به صورت رایگان برای مراجعه کنندگان صورت می‌گیرد و تعداد خدمات ارائه شده در این مرکز نسبت به سال ۱۴۰۱، تقریبا دوبرابر شده است.
وی همچنین از نصب دستگاه توموتراپی با هزینه‌ای بالغ بر ۳٫۵ میلیون یورو (معادل ۱۸٫۵ میلیارد تومان اعتبار خیری) خبر داد و اظهار داشت: این دستگاه پیشرفته نهایتا تا پایان اردیبهشت ماه وارد چرخه خدمت رسانی می‌شود.
وی تصریح کرد: توموتراپی یک دستگاه پرتودرمانی است که حداکثراشعه را به بافت‌های سرطانی و حداقل اشعه را به بافت‌های سالم می‌دهد و دقت درمان را بالا و عوارض را کم می‌کند.
در سال گذشته، پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه تشخیص و درمان سرطان در استان یزد صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • نوسازی بیش از ۶۰۰ پلاک بافت فرسوده در منطقه ۱۷
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مناطق سیل زده استان
  • مشارکت مردمی در نوسازی بافت‌های فرسوده پررنگ می‌شود
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • میزبانی از یک میلیون گردشگر تا پایان نوروز در قلب تهران
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • وضعیت عادی بیشتر شهرهای خوزستان پس از آبگرفتگی/ رفع مشکلات آب و برق