Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@10:20:32 GMT

اجرای طرح سالم سازی دریا

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۶۶۹

اجرای طرح سالم سازی دریا

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از آمادگی کامل پلیس در اجرای طرح های تابستانه و طرح سالمسازی دریا در این استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ علی عارف نژاد ضمن بازدید از طرح های سالم سازی دریا در شهرستان های ساحلی، گفت: استان مازندران به واسطه برخورداری از مواهب الهی هرساله پذیرای حجم بسیاری از مسافرت ها به این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران، با اشاره به شیوع بیماری کرونا در تعطیلات نوروزی سال جاری و ماندن مردم در خانه، تصریح کرد: به همین دلیل شاهد حجم گسترده ای از مسافرت ها به استان مازندران در ایام تعطیلات متصور است.

سرهنگ عارف نژاد از آمادگی کامل پلیس در اجرای طرح های تابستانه و سالم سازی دریا در طول سواحل این استان با بهره گیری از حداکثر توان و ظرفیت انتظامی استان خبر داد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: تمامی زیر ساخت های لازم برای اجرای طرح های تابستانه پلیس در حوزه های انتظامی، امنیتی و ترافیکی انجام شده و امیدواریم مسافران عزیز این استان خاطرات خوشی را از سفر به استان با خود به ارمغان ببرند.

وی با اشاره به لزوم همکاری مردم و مسافران در مقابله با بیماری کرونا، گفت: با توجه به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان، تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری در سطح استان اندیشیده شده است.

سرهنگ عارف نژاد، برخورد با مخلان نظم و امنیت در سواحل را از مهمترین مطالبات مردم از پلیس در ساماندهی سواحل دریا برشمرد و با تاکید بر همکاری مردم با پلیس در این راستا، گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در سواحل و مناطق گردشگری نظیر سگ گردانی، بی حجابی و... برابر قانون برخورد خواهد کرد.

عارف نژاد با توصیه مردم و مسافران به پرهیز از شنا در خارج از طرح های سالمسازی دریا، تاکید کرد: مردم و مسافران گرامی برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان لازم است با پلیس و سایر دستگاه های امدادی و نظارتی همکاری لازم را داشته باشند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان در پایان با اشاره به امکان افزایش و انتقال ویروس کرونا در طی سفر از کلیه هموطنان خواست تا ریشه کنی کامل این ویروس برای تضمین سلامتی خود و دیگران با پرهیز از سفرهای غیر ضروری و رعایت مسائل بهداشتی گامی موثر در این راه برداشته و خاطرات خوش برای خود، خانواده و دیگر افراد جامعه به ویژه کارکنان خدوم سلامت کشور رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مازندران دریا ساحل معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان استان مازندران عارف نژاد اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه مبارزه با سوداگران مرگ و پیشگیری از اعتیاد همواره در اولویت مأموریت‌های پلیس قرار دارد، اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سر منشأ بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسؤول با مجموعه انتظامی است.

وی تصریح کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در یکی از محله‌های شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه مأموران انتظامی با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات پلیسی پس از اطمینان از صحت موضوع متهم مورد نظر و محل سکونت وی را شناسایی کردند افزود: مأموران کلانتری ۱۵ رشت با هماهنگی قضائی این متهم را در منزلش دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهم، ۴ کیلو و ۱۸۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک بطری مشروبات الکلی خارجی کشف شد، گفت: در این رابطه متهم ۴۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه مهمترین شرط پایداری امنیت در هر جامعه مشارکت مردم با پلیس است، از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 6083388

دیگر خبرها

  • طرح نور را با قوت ادامه می‌دهیم
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • اجرای «طرح نور» هوشمند می‌شود!
  • پلیس به دنبال پرونده‌سازی برای موضوعات ارزشی نیست
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • مردمی سازی سلامت، گامی به سوی جامعه‌ای سالم‌تر
  • تجلیل از پلیس آبادان بخاطر عملیات خنثی سازی گروگانگیری
  • دستبند پلیس هرمزگان بر دستان ۶۳ قاچاقچی
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد