Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:12:12 GMT

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح درالبرز

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۶۷۳

دستگیری اعضای باند سارقان مسلح درالبرز

سرهنگ محمد نادربیگی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در اوایل خرداد ماه جاری از منزل یک شهروند در منطقه گرمدره شهرستان کرج از سوی سرنشینان ۲  خودروی سواری ۲۰۶و پرشیا با توجه به حساسیت موضوع تیمی ازاداره جنایی پلیس آگاهی استان البرز موضوع را به صورت ویژه دردستور کارخود قراردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد که ماموران با انجام اقدمات ویژه پلیسی و اظهارات شاکی یکی ازسارقان را شناسایی و طی استعلام از سوابق کیفری نامبرده مشخص شد که وی یکی از متهمان سابقه دار است و در حال حاضر دراستان تهران سکونت دارد.

نادربیگی گفت: با دریافت نیابت قضایی نامبرده طی یک عملیات غافلگیرانه به همراه ۲ همدستش که خانم بودند در یکی از شهرهای استان تهران دستگیر و دربازرسی ازمخفیگاه آنها ۲ قبضه سلاح گرم ، تعدادی سلاح سرد، یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که دارای سابقه سرقت بود و مقادیر کالای سرقتی کشف شد.

وی افزود: متهمان تاکنون به ۵۰ فقره سرقت خودرو منزل درمناطق مختلف استان البرز و تهران اعتراف کردند. 

برچسب‌ها البرز سرقت پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سرقت البرز سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری یک زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلوگرم شیشه و هروئین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین باباپور اظهار کرد: به دنبال ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه‌دار به تازگی با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را تهیه کرده‌اند و قصد دارند از طریق محورهای مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهرهای استان کرمان، مأموران برای دستگیری آنان وارد عمل شدند؛ در نهایت نیز با تجمیع اطلاعات به دست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر شد.

باباپور گفت: در نهایت مأموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین را کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده زوجی جوان بودند که به شکل خانوادگی اقدام به تشکیل باند و توزیع مواد مخدر کرده بودند، گفت: این افراد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، همچنین برای آنان پرونده‌ای تشکیل و هر دو متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

کد خبر 746996

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان