Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@22:25:24 GMT

قیمت سکه و ارز در بازار (+جدول)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۶۹۲

قیمت سکه و ارز در بازار (+جدول)

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، قیمت سکه و ارز در معاملات امروز بازار تهران به شرح زیر بود:

 

 

طلا و ارز قیمت میزان تغییر قیمت سکه طرح جدید 7،443،000 تومان 30،000- تومان سکه طرح قدیم 7،205،000 تومان 50،000- تومان نیم سکه 3،753،000 تومان 20،000+ تومان ربع سکه 2،045،000 تومان 10،000+ تومان سکه گرمی 1،102،000 تومان 10،000+ تومان هر گرم طلای 18 عیار 729،300 تومان 2،800+ تومان اونس طلا 1740.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
01 دلار 0.96+ دلار دلار 17،650 دلار 0 یورو 19،000 تومان 50- تومان درهم 4،920 تومان 20+ تومان

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سکه ارز طلا دلار 000 تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازار در یک هفته اخیر ریزشی بوده و حال در روز پایانی هفته، نوسان قیمت‌ها اندک شده است. فعالان بازار اعتقاد دارند که در حال حاضر بازار خرید و فروش خودرو با وجود روند کاهشی، خیلی داغ نبوده و تعداد خرید و فروش‌ها پایین است.

به اعتقاد آن‌ها، بازار خودرو به سمت رکود رفته است و همچنان قیمت‌ها نسبت به آنچه در دی و بهمن داشتیم، بیشتر است.

کارشناسان بازار خودرو تاکید دارند عرضه بیشتر و در دسترس بودن خودروهای جدید برای خریداری می‌تواند نرخ‌ها را کاهشی کند؛ متاسفانه طی ماه‌های گذشته این عرضه نیز زیاد نبوده و بهتر است اگر می‌خواهیم قیمت‌ها کاهشی باشد، میزان تزریق خودرو به بازار تسهیل شود.

آخرین قیمت‌ها در بازار

آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با قیمت ۳۴۶ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۶۷۰ میلیون تومان قیمت خورد. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم ۸۱۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۷۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ به قیمت ۸۴۵ میلیون تومان و پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم ۸۶۵ میلیون تومان به فروش رفت.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورد.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ اما یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ در حدود ۶۴۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۵ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۸۲۰ میلیون تومان فروخته شد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم بدون تغییر، ۸۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899612

دیگر خبرها

  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول