Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:59:12 GMT

اجرای ۳۱ ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام در البرز

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۷۵۲

اجرای ۳۱ ویژه برنامه سالگرد ارتحال امام در البرز

فرشته فهمیده روز سهشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت:  در این برنامه ها که با عنوان " ما سرباز ولایتیم ، السلام علیک یا روح الله " اجرایی شده ، ابعاد مختلف شخیصت امام خمینی (ره) و اهداف و والای نهضت اسلامی تببین می شود.

وی  با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا ورعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های ویژه ارتحال حضرت امام خمینی (ره) درآموزش و پرورش درفضای مجازی عملیاتی شد، خاطرنشان کرد: باید به دنبال درک اندیشه‌های امام باشیم

وی بیان داشت: تبیین و تفسیرسیره بنیانگذار انقلاب اسلامی ضروری است که باید با مطالعه دقیق و تعمق شخصیت والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان بیشتر معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهمیده تصریح کرد: سالروزارتحال امام فرصتی برای بازشناساندن اندیشه‌ها و تفکر امام خمینی (ره) به آحاد مختلف جامعه است و نباید اندیشه‌های امام در بین سایر مکاتب، مغفول و به فراموشی سپرده شود.

وی یادآورشد: ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) با رویکرد تبیین شاخص‌های کلی نظام جمهوری اسلامی از منظر معمارکبیرانقلاب ، معرفی شخصیت و سیره امام به جوانان و نوجوانان دراین استان تشکیل شد.

وی عنوان کرد: برنامه های این ستاد توسط ۲ کمیته فرهنگیان و دانش آموزان پیش بینی و در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شبکه تربیتی شاد دردو بخش استانی و کشوری درحال اجرا است.

وی ایجاد پیوند عمیق و محکم بین نوجوانان و جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی را از اهداف دیگر برنامه های ستاد استانی آموزش و پرورش درسالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرزبا بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی فرا ملی دارند،افزود: دراین مسیر به دنبال تربیت سیاسی و اجتماعی دانش‌آموزان با ارائه الگوی عملی ازهنجارها و رفتارهای سیاسی حضرت امام راحل هستیم.

استان البرز۵۰۰ هزاردانش آموز دارد.

برچسب‌ها البرز امام خمینی(ره) دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز امام خمینی ره دانش آموزان البرز امام خمینی ره دانش آموزان امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • (تصاویر) مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله بروجردی
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مراسم شصت و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی بروجردی