Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@21:59:59 GMT

سفیر آمریکا در آلمان استعفا داد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۷۸۸

سفیر آمریکا در آلمان استعفا داد

به گزارش افکارنیوز،

«ریچارد گرینل» سفیر آمریکا در آلمان از سمت خود استعفا کرد.

اخبار بین الملل- « دونالد ترامپ »، رئیس‌جمهور آمریکا، در ماه فوریه امسال از ریچارد گرینل خواست برای گرفتن سمت موقت ریاست سرویس مخفی این کشور به واشنگتن باز‌گردد.

اما پس از آنکه کنگره آمریکا «جان رتکلیف» را به عنوان رئیس جدید سرویس مخفی آمریکا مورد تایید قرار داد، عملا ریچارد گرینل دیگر نقشی در سرویس مخفی آمریکا نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرینل  پیشتر به کاخ سفید اعلام کرده که نمی‌خواهد زمانی که دوره ریاستش در این نهاد اطلاعاتی به پایان می‌رسد به برلین باز‌گردد.

گرینل در زمان تصدی پست ریاست موقت سرویس مخفی آمریکا، تغییرات متعددی در این سازمان بوجود آورد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سفیر آمریکا دونالد ترامپ آلمان استعفا سفیر آمریکا دونالد ترامپ سرویس مخفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پولیتیکو، مقامات آلمان سه فرد را به ظن جاسوسی برای چین و تامین اطلاعات نظامی برای سرویس اطلاعاتی پکن، بازداشت کرد.

براساس اعلام دادستانی آلمان، هر سه مظنون تبعه آلمان و مظنون هستند که از زمانی نامشخص قبل از ژوئن ۲۰۲۲، با سرویس مخفی چین همکاری «به شدت» نزدیکی داشته‌اند.

دادستانی آلمان یکی از مظنونین را «توماس آر.» و کارمند وزارت امنیت داخلی چین و دو مظنون دیگر را «هروینگ اف.» و «اینا اف.» مالک شرکتی در دوسلدورف معرفی کرده است.

به ادعای دادستانی برلین، مالکان شرکت مذکور زوج بوده و از طریق این شرکت با یکی از دانشگاه‌های آلمان قرارداد همکاری امضا می‌کنند. در این قرارداد، توافقی درباره انجام مطالعات به نیابت از یک شریک چینی در حوزه قطعات کلیدی ساخت و راه‌اندازی ناوهای جنگی قدرتمند لحاظ شده بود.

کد خبر 6085526

دیگر خبرها

  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • ژنرال حلیوا رئیس سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل کیست و چرا استعفا داد؟
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • دستگیری چند متهم به جاسوسی برای چین در آلمان و انگلیس
  • بازداشت ۳ نفر در آلمان به ظن جاسوسی سطح بالا برای چین
  • رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی استعفا می‌دهد