Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-23@20:41:30 GMT

آخرین وضعیت بازار طلا

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۸۱۵

کشتی آرای گفت: امروز سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد. ناطقان: محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم  اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: بازار امروز تفاوت چندانی با دیروز نداشت و مقداری شاهد نوسانات قیمتی بودیم.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تشریح کرد: اونس جهانی امروز با هم با نوسانات قابل توجهی همراه بود به طوری که این رقم یک هزار و ۷۲۵ دلار تا هزار و ۷۴۰ دلار در نوسان بود و در این لحظه هزار و ۷۳۸ دلار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارز هم نوسان جزئی داشت و در مجموع با قیمت دیروز تفاوت چندانی نداشت.

کشتی آرای در خصوص میزان داد و ستد‌ها با توجه به تعطیلات پایانی هفته، ادامه داد: داد و ستد‌ها روال عادی خود را داشت و تنها مقداری کاهش تقاضا داشتیم و در حقیقیت می‌توان گفت بازار امروز آرام بود.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۳۸ دلار بود. سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۳ میلیون و ۱۶۳ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۳۰ هزار تومان معامله شد. دیروز روند افزایشی قیمت سکه و طلا را پشت سر گذاشتیم، اما مشخص نیست که در هفته آینده وضعیت خرید و فروش طلا چطور باشد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: بازار طلا اگر داد و ستد داشته باشد کاهش قیمت خواهد داشت. این هفته بازار طلا و سکه روال عادی داشت و شاهد افزایش و کاهش شدید قیمت‌ها نبودیم و شوک قیمتی نداشتیم.
منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: وضعیت ، بازار ، سک و طلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وضعیت بازار اتحادیه طلا و جواهر نائب رئیس دوم هزار تومان کشتی آرای بازار طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد

با انتشار خبر آزاد شدن خرید و فروش جت شخصی در ایران این خبر تیتر رسانه‌ها و فضای مجازی شد تا جایی که سازمان هواپیمایی با ارائه توضیحاتی گفت که این رخداد اتفاق جدیدی نیست و در گذشته هم سابقه داشته است. بنابر این توضیحات از سال ۱۳۸۲ آیین‌نامه مالکیت و بهره‌برداری هواپیمای شخصی به تصویب رسیده است و مانعی برای خرید و فروش واستفاده از جت‌های شخصی در کشور نیست.

اما با انتشار این خبر بحث راجع به این موضوع داغ شد. بر اساس آمار حدود ۲۵۰ هواپیمای سبک در کشور وجود دارد که برخی در جهت اجاره برای تفریح یا مسافرت استفاده می‌شود. 

قیمت خرید و اجاره هواپیمای شخصی

برخی از هواپیمای سبک و دو نفره که کاربرد تفریحی دارد بر اساس نرخ جهانی حدود ۷ میلیارد قیمت دارند. در یک آگهی برای فروش جت شخصی نیز مبلغ ۳۶ میلیارد تومان به چشم می‌خورد. 

قیمت اجاره این هواپیما‌های سبک و جت‌های شخصی نیز متفاوت است. در یکی از سایت‌های پرواز با هواپیما تفریحی نرخ ساعتی ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در جای دیگر برای اجاره یک جت شخصی با ظرفیت ۶ مسافر برای سفر تا جنوب کشور مبلغی در حدود ۳۵۰ میلیون تومان درخواست شده است.

قیمت خودرو‌های خارجی

با توجه به قیمت خودرو‌های وارداتی و خارجی در کشور که بسیاری از آنها با هدف تعدیل بازار داخلی صورت گرفت بسیاری از افراد به جای خرید این خودرو‌ها می‌توانند اقدام به خرید هواپیمای سبک و تفریحی کنند. در ادامه به قیمت برخی خودرو‌های خارجی در بازار ایران اشاره می‌کنیم:

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو لوکس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت فروش آپارتمان در مناطق 22گانه تهران (+عکس)
  • قیمت طلا امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازار مهریز زیر ذره بین بازرسان