Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@11:25:39 GMT

رای دادگاه ملی پوش فوتبال ایران فعلا اعلام نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۸۱۶

رای دادگاه ملی پوش فوتبال ایران فعلا اعلام نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سایت «heraldo» اسپانیا خبر داد هرچند جلسه دادگاه عالی ورزش برای سامان قدوس برگزار شده اما به خاطر ویروس کرونا، صدور رای این ملی پوش فوتبال ایران طول می کشد و احتمالا تا دو ماه دیگر یعنی پایان ماه جولای ( ۱۰ مرداد) خبری از نتیجه دادگاه نیست.

سامان قدوس که در تیم اوسترشوندس سوئد بازی می کرد، ابتدا با نظر این باشگاه به تیم اوئسکا اسپانیا به توافق رسید و حتی در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال قدوس به یکباره به سمت تیم آمیان فرانسه چرخید و به این تیم رفت.

بعد از شکایت اوئسکا به فیفا، قدوس ۴ ماه از همراهی تیم آمیان و تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات رسمی محروم و به مبلغ ۴ میلیون یورو به همراه اوسترشوندس جریمه شد. دو پنجره نقل و انتقالات باشگاه اوسترشوندس هم با رای فیفا بسته شد.

قدوس محرومیت چهار ماهه خود را پشت سر گذاشت و برای تجدیدنظر در جریمه مالی، به دادگاه CAS شکایت کرد. جلسه این بازیکن در دادگاه کاس به صورت تله کنفرانس چند روز پیش برگزار شد.

کد خبر 4940604 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سامان قدوس تیم ملی فوتبال ایران دادگاه عالی ورزش تیم فوتبال استقلال تهران ویروس کرونا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون کشتی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان فیفا باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتسال کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ نیکولاس ک. فردی که در کنسولگری ایران در پاریس تهدید به انفجار کرده بود امروز از سوی دادگاه پاریس به علت اعمال خشونت آمیز و تهدید به مرگ به ۱۰ ماه حبس تعلیقی محکوم شد.
نیکولاس ک ۶۱ ساله یک تبعه ایرانی فرانسوی است که روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ با بستن جلیقه انفجاری تقلبی وارد کنسولگری ایران در منطقه ۱۶ پاریس شد.
او پیش از این و در سال گذشته نیز تلاش به سوزاندن ساختمان کنسولگری ایران در پاریس کرده بود که ناموفق بود و از سوی دادگاه پاریس به دو سال منع ورود به منطقه ۱۶ و کنسولگری ایران شده بود.
دادگاه پاریس به عنوان یک حکم تکمیلی این فرد را ملزم به مراقبت و ممنوعیت حمل سلاح از سوی پلیس و ممنوعیت تردد در منطقه ۱۶ پاریس (محل سفارت و کنسولگری ایران) محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • ۱۰ ماه حبس برای تهدید کننده کنسولگری ایران در پاریس
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو