Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: برای جلوگیری از تقلب در جلسه امتحانات دانشگاه پیام نور ملاک محاسبه نمره پایان ترم بر اساس ارزشیابی است. تاریخ انتشار: 19:03 - 13 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۰۱۹

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: امیر حسین بهروز، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور درباره راهکار‌های این دانشگاه برای جلوگیری از تقلب در جلسه امتحان گفت: دانشگاه پیام نور برای برگزاری امتحانات این ترم ارزشیابی پایان ترم دارد به این صورت که تمام نمره پایان ترم را معطوف به آزمون نهایی که استاد در صدد است آن را برگزار کند، نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز افزود: ارزشیابی‌های مستمر دانشجویان در طول ترم از طریق کلاس‌های مجازی صورت گرفته و به همین دلیل، ملاک محاسبه نمره پایان ترم بر اساس این ارزشیابی است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور ادامه داد: در ارزشیابی پایانی به استادان این اختیار داده شد که علاوه بر ارزشیابی مستمر، سهمی هم به آزمون داده شود.

شیوه برگزاری آزمون‌های آنلاین توسط استادان پیام نور

او درباره شیوه برگزاری آزمون‌های آنلاین توسط استادان گفت: استادان می‌توانند از طریق سامانه آزمون آنلاین و یا از طریق اپلیکیشن هوشمند "پیام من"، آزمون‌های خود را برگزار کنند. در فرآیند برگزاری، سوالات و گزینه‌ها را به صورت رندمی گذاشته اند؛ به این صورت که پاسخ سوالات دانشجویانی که همزمان یک درس را امتحان می‌دهند، متفاوت است. برای مثال گزینه صحیح برای یک دانشجو ممکن است «الف» و برای دانشجوی دیگری «ب» باشد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پایان گفت: خیلی از استادان در نوع طراحی سوالات و کاربرد اعداد و ارقام خلاقیت‌هایی به کار برده‌اند، براین اساس تقریبا سوالات برای هر دانشجو، اختصاصی شده است. در واقع استادان برای به حداقل رساندن تقلب، اقدامات متعددی را انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اعلام ضوابط برگزاری آزمون‌های پایان نیمسال تحصیلی توسط وزارت علوم

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کنکور پیام نور دانشگاه مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور پایان ترم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که نتانیاهو از برگزاری جلسه‌ای راهبردی که کابینه جنگ از قبل برای بررسی اهداف جنگ در غزه مقرر کرده بود، ممانعت کرده است.

به نقل از الجزیره، در همین رابطه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت وزیر جنگ را به افشای اطلاعات حساس درباره توافق تبادا اسرا متهم کرد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در جریان نشست اخیر کابینه هشدار داده است که هر کسی اطلاعات در خصوص توافق تبادل ااسرا را فاش کند، اخراج خواهد شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • باید نخبگان را به سمت علوم انسانی هدایت کنیم
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • فعالیت‌های تحقیقاتی و استنادی مبنای ارتقاء رتبه استادان است
  • جلوگیری از تحمیل هزینه‌های بسیار زیاد به صنعت توزیع برق
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • طرح «عروسِ ترامپ» برای جلوگیری از تقلب در انتخابات
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • راهکار‌های سند تحول قوه قضائیه برای رفع مشکل غیرمتقن بودن آرا و تصمیمات قضایی
  • از تخصصی کردن فرآیندهای رسیدگی تا استفاده بهینه از مراجع نظارتی