Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت طی ۲۴ ساعت گذشته در استان تهران بیماران جدید بستری در بیمارستان‌های استان تهران ۱۶۳ مورد جدید در بخش‌های عادی بستری شده‌اند که در مقایسه با ۲۴ ساعت قبل رشد یک و نیم درصد داشته و در این مدت ۷۳ بیمار جدید نیز در بخش ویژه مورد بستری قرار گرفته‌اند و همچنین ۲۴۳ مورد بیمار بستری نیز از بخش‌های مختلف بیمارستانی در استان تهران ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی گفت: سهم بیماران بستری شده از کسانی که در بخش‌های بهداشتی و درمانی استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته مراجعه کرده‌اند ۵ درصد است.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران به تنوع و تغییر علائم بالینی کرونا طی روزهای اخیر اشاره کرد و عنوان داشت: نکته مهم در روزهای اخیر تنوع بالینی مراجعین در بخش‌های بهداشتی و درمانی است که علاوه بر علائم تنفسی مثل سرفه، تنگی نفس و تب، بحث‌های گوارشی مثل اسهال نیز شایع شده است.

وی بیان داشت: در افراد مسن که در ۲ هفته اخیر به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، علائمی مانند بی حالی، احساس ضعف و خستگی، تغییر خلق و کاهش تمرکز و وضعیت روانی مشاهده شده است.

زالی گفت: همانطور که قبلاً هم اشاره شده بیماری کرونا هزار چهره است و ممکن است افراد با علائم متفاوتی مراجعه کنند لذا در زمان اپیدمی هر بیماری که به مراکز درمانی مراجعه می‌کند و ظن بالینی با بیماری شایع اپیدمی در تطابق است پزشکان به آن بیماری اپیدمی نیز فکر خواهند کرد.

کد خبر 4940611

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مشهد نماز عید سعید فطر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در روزهای پیش رو شمال نروید

به گزارش همشهری آنلاین رییس پلیس راه استان البرز از ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در جاده کرج - چالوس و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران خبر داد.
این ممنوعیت تردد با هدف کاهش بار ترافیکی و بازگشت سفر به سمت کرج و تهران اعمال شده است.
تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت تهران و کرج با اعلام مأموران پلیس راه در محل از ساعاتی دیگر به طور کامل یک طرفه می‌شود.

کد خبر 841058 برچسب‌ها آزاد راه تهران - شمال خبر مهم

دیگر خبرها

  • ساعت کار ادارات یک استان تغییر کرد + جزئیات
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است | تغییر ساعت بازدید از این برج در روزهای در روزهای ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین
  • در روزهای پیش رو شمال نروید
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • اگر صبح‌ها با این علائم از خواب بیدار می‌شوید، به پزشک مراجعه کنید
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • مادربزرگ غرغرو؛ پیرزن ۷۵ ساله‌، ترند این روزهای فورتنایت
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا