Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-28@15:44:47 GMT

واتس‌اپ با قابلیت ‌های جدید به‌روزرسانی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۸۹۰

واتس‌اپ با قابلیت ‌های جدید به‌روزرسانی شد

ایتنا- با افزایش استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان در دوران شیوع کرونا، واتس‌اپ تصمیم گرفته است که از این فرصت برای عرضه قابلیت‌های جدید خود استفاده کند. با افزایش استفاده از نرم‌افزارهای پیام‌رسان در دوران شیوع کرونا، واتس‌اپ تصمیم گرفته است که از این فرصت برای عرضه قابلیت‌های جدید خود استفاده کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، ماه‌های گذشته برای واتس‌اپ بسیار سنگین و شلوغ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کووید-19 و قرنطینه‌ای که در پی داشته است موجب شد تا تقاضا برای استفاده از پیام‌رسان‌های جهانی بیش‌ازپیش افزوده شود. همین موضوع موجب شد تا توسعه‌دهندگان تلاش کنند تا بتوانند واتس‌اپ را جوابگوی تقاضاهای فراوان کاربران بکنند.
 
به‌این‌ترتیب این دوران بهترین زمان برای عرضه قابلیت‌های جدید برای واتس‌اپ و افزودن به شمار طرفداران این پیام‌رسان بود. یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌ها افزوده شدن شمار افراد شرکت‌کننده در تماس تصویری به 8 نفر بود که اخیرا به واتس‌اپ فزوده شده و از سوی کاربران با استقبال فراوانی روبرو شده است.
     
علاوه بر این، قابلیت Messenger Rooms فیس‌بوک نیز به‌زودی برای واتس‌اپ عرضه خواهد شد. این قابلیت نسبت به چت‌های ویدئویی فعلی اندکی تفاوت دارد. این قابلیت روم‌های مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که هرکدام از آن‌ها می‌توانند تا 50 عضو داشته باشند. زمان‌بندی و برنامه‌ریزی برای انجام چت ویدئویی در روم‌ها مطرح نیست و کاربران هر زمان که بخواهند می‌توانند به یکی از این روم‌ها وارد شوند و در صورت در دسترس بودن افراد دیگر با آن‌ها چت تصویری بکنند.
 
همچنین شواهد حاکی از آن هستند که به‌زودی استیکرها هم به واتس‌اپ افزوده می‌شوند. استیکرهای انیمیشنی یکی از قابلیت‌های گم شده در واتس‌اپ بود که بنابر شواهد به دست آمده به نظر می‌رسد که به‌زودی برای این پیام‌رسان عرضه شوند اما تاریخ دقیق ارائه این قابلیت هنوز مشخص نیست.
 
علاوه بر این واتس‌اپ قوانین دانلود خودکار جدیدی را به نرم‌افزار خود خواهد افزود. اگر این قابلیت‌ها به واتس‌اپ افزوده شود از دانلود خودکار تصاویر، ویدیوها و اسنادی که به‌صورت مکرر فوروارد می‌شوند جلوگیری خواهد شد و به‌این‌ترتیب حافظه تلفن همراه شما در امان خواهد بود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: واتس اپ به روزرسانی پیام رسان نرم افزار قابلیت ها پیام رسان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست مسئولان هلال احمر ، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) به صورت چهره به چهره مشکلات مردم این روستا را بررسی کردند.
حجه الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه باشت در این نشست گفت: با همکاری و تعامل بین دستگاه‌های خدمات رسان، می‌توان توان و ظرفیت این دستگاه‌ها را در کنار هم قرار داد تا از مشکلات اساسی جامعه هدف کاسته شود.
در پایان این جلسه تعداد ۲۸ بسته معیشتی به خانوار‌های کم برخوردار این روستا اهدا شد.

دیگر خبرها

  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • وزیر کشور از ایستگاه های خدمات سفر ری بازدید کرد
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • نشست همگرایی دستگاه‌های خدمات رسان در روستای آبدهگاه باشت
  • پای کار بودن دستگاه‌های خدمات رسان سیستان وبلوچستان تا پایان نوروز
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • گوگل به‌روزرسانی‌های جدید هوش مصنوعی برای فیت‌بیت منتشر می‌کند