Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@01:44:52 GMT

آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۱۳ خرداد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۹۱۱

آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۱۳ خرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شرایط آمار ابتلا جدید به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه با وضعیت وخیم‌تر در بیمارستان‌ها در طی ۲۴ ساعت اخیر را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۶۳ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی بیمارستان‌ها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین زمان خوشبختانه تعداد ۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران وبید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند ولازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۳۹۵ نفر است که از این تعداد متأسفانه ۹۸ نفر وضعیت حادتری را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی با تاکید به اینکه وزارت بهداشت، استان اصفهان را از نظر تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در وضعیت در وضعیت هشدار اعلام کرده بود، تصریح کرد: قرار گرفتن در این شرایط به دلیل افزایش تعداد بیماران سرپایی مشکوک به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان اصفهان بوده است.

وی ضمن توصیه به شهروندان در خصوص اینکه کرونا هنوز ریشه کن نشده، اظهار کرد: ضروری است که همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و امیدواریم با همراهی همه هم استانی‌ها، فاصله گذاری اجتماعی و مراقبت و دقت بیشتر در بخش موازین بهداشتی و رعایت پروتکل‌ها هر چه زودتر به سمت کاهش موارد ابتلاء به این ویروس پیش رویم.

کد خبر 426915

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابتلا به کرونا علائم بیماری فاصله اجتماعی نکات بهداشتی کووید ۱۹ قرنطینه بیمارستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • موشن گرافی | ۲۰۰ روز جنایت رژیم صهیونیستی به روایت آمار و ارقام
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد