Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@23:31:08 GMT

رفع تصرف از ۹ هکتار اراضی کشاورزی در سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۹۴۱

رفع تصرف از ۹ هکتار اراضی کشاورزی در سیرجان

اکبر محمود آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و بنا بر دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان ۹.۵ هکتار از اراضی کشاورزی روستای حسین آباد خانی بخش مرکزی سیرجان که به صورت غیر مجاز تغییر کاربری یافته بود قلع و قمع و به حالت اولیه برگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اراضی با ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال به صورت حصارکشی و ابنیه های غیر مجاز تغییر وضعیت یافته بود.

محمودآبادی از همشهریان و کشاورزان هر گونه تغییر کاربری را به سامانه حفاظت اراضی کشاورزی با شماره تماس ۱۳۱ اطلاع دهند.

کد خبر 4940623

منبع: مهر

کلیدواژه: سیرجان جهاد کشاورزی کرمان تغییر کاربری اراضی کشاورزی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مشهد نماز عید سعید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای اجرای حکم قضایی   اراضی ملی به مساحت تقریبی ۳ هکتار، واقع در پارسل ۴۳ سری ۶ هفت خال روستای چورت شهرستان ساری رفع تصرف شد.

این عملیات با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی شهرستان حوزه استحفاظی شویلاشت، مامورین پاسگاه گرماب، نیرو‌های شرکت مجری طرح انجام و اعاده به وضع سابق شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع‌تصرف ۱۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • ممنوعیت تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی
  • رفع تصرف ۳ هکتار از اراضی ملی در اشنویه 
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • شناسایی ۱۸ تغییر کاربری غیرمجاز در بهشهر
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • بازگشت ۶هزارمترمربع از اراضی کشاورزی لرستان به چرخه تولید