Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر حجت‌الاسلام محمد کریمی بعد از ظهر سه شنبه در نشست فضای مجازی و نماز بیان کرد: در شرایط ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا، توجه به بهره‌مندی از فضای مجازی اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: بر همین اساس زمینه بهره‌مندی مجازی کارکنان از کتاب «پرتویی از اسرار نماز» فراهم شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان بابیان اینکه شیوه‌نامه‌ای نیز برای آموزش مجازی ائمه جماعات تدوین شده است، گفت: این شیوه‌نامه در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اقامه نماز در نمازخانه‌های ادارات ادامه داد: باید نمازخانه‌ها ضدعفونی شوند و همچنین کارمندان نیز تجهیزات شخصی از جمله مُهر همراه داشته باشند.

نمازخانه ادارات به صورت روزانه ضدعفونی می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اقامه نماز در ادارات این نهاد، بیان کرد: در طول این مدت از برکت نماز جماعات بی‌بهره شده بودیم اما اقامه نماز به صورت فرادی انجام می‌شود.

علی ملکپور افزود: نمازخانه ادارات به صورت روزانه ضدعفونی و کارکنان نیز از لوازم شخصی شامل مُهر و چادر نماز برای بانوان استفاده می‌کنند.

وی گفت: خدمت به محرومان و قشر مستضعفان جامعه از نعمت‌های بزرگ خداوند است.

کد خبر 4940597

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد نماز فضای مجازی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مشهد نماز عید سعید فطر اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ و عفاف و حجاب و در جریان اجرای طرح نور با رویکرد پایش فعالیت‌ها در فضای مجازی، با رصد مأموران پلیس امنیت عمومی و فتا در فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت چند صفحه در خصوص انتشار تصاویر نامناسب و هنجارشکن به‌دست آمده و بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت عمومی، ۲۱ صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطبان زیاد را مورد شناسایی قرار داده و با پاکسازی و مسدودسازی صفحات اعلامی، با گرداننده آن‌ها نیز برخورد قانونی به‌عمل آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس به صورت مستمر، فعالیت صفحه‌های مختلف اجتماعی و فضای مجازی را مورد رصد قرار می‌دهد و در صورت بروز هرگونه جرایم در این فضا، برابر قانون با افراد خاطی برخورد خواهد کرد، بنابراین به افراد فعال در فضای مجازی توصیه می‌شود در این عرصه نیز با رعایت ضوابط و قوانین کشوری و رعایت هنجار‌های اجتماعی فعالیت کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در تهران مسدود شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • ترویج فرهنگ کتابخوانی نیاز امروز جامعه است