Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@09:15:24 GMT

خیابان‌های اطراف‌کاخ‌سفیدمسدودشدند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۰۹۸۱

فرمانداری واشنگتن دی‌.سی اعلام کرد خیابان‌های شرقی، غربی و شمالی کاخ سفید را به درخواست سرویس مخفی آمریکا تا اطلاع ثانوی مسدود کرده است. ناطقان: آژانس امنیت داخلی و مدیریت امور اضطراری فرمانداری واشنگتن دی‌.سی امروز سه‌شنبه در پایگاه اطلاع‌رسانی خود محدوده‌هایی مشخصی از خیابان‌هایی را که از مجاورت ضلع شرقی، غربی و شمالی کاخ سفید می‌گذرند را مسدود اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آژانس امنیت داخلی و مدیریت امور اضطراری فرمانداری واشنگتن دی‌.سی در اطلاعیه‌ای که در خصوص مسدود شدن خیابان‌های اطراف کاخ سفید اعلام کرد که این تصمیم بنا به درخواست سرویس مخفی آمریکا اتخاذ شده و خیابان‌های مذکور تا اطلاع ثانوی مسدود خواهند بود.

خیابان‌های اطراف کاخ سفید طی روزهای اخیر صحنه تظاهرات گسترده معترضین به قتل وحشیانه یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا بوده است.

اعلام مقررات منع آمد و شد و تهدیدهای مکرر دونالد ترامپ علیه معترضان تاکنون تأثیری بر حضور معترضان در اطراف کاخ سفید نداشته و آنها شب گذشته نیز با حضور در خیابان‌های اطراف کاخ سفید علیه ترامپ و دولت آمریکا شعار دادند، به‌طوری که پلیس به استفاده از گاز اشک‌آور علیه معترضان روی آورد.

روز جمعه رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که در پی نزدیک شدن معترضان به محل کار رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ بنابر توصیه تیم امنیتی خود برای مدتی کوتاهی در زیرزمین بتنی کاخ سفید پناه گرفته بوده است.

دوشنبه گذشته یک افسر سفیدپوست در آمریکا یک مرد سیاه‌پوست غیرمسلح را در شهر مینیاپولیس به قتل رساند و پس از آن ایالت مینه‌سوتا و چندین ایالت دیگر آمریکا شاهد برگزاری تظاهرات گسترده مردمی در اعتراض به تبعیض و همچنین رفتار نژادپرستانه و وحشیانه پلیس با سیاهپوستان بوده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا از زمان شروع اعتراضات تاکنون چندین بار به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم معترضان را تهدید کرده است.

وی روز گذشته در یک نشست ویدیویی با فرمانداران ایالت‌های این کشور اعلام کرد که دولتش قصد دارد هزاران نفر از معترضان به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس را بازداشت و اعتراضات را به‌شدت سرکوب کند. منبع: تسنیم برچسب ها: خیابان های اطراف ، کاخ سفید ، مسدود

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خیابان های اطراف کاخ سفید مسدود خیابان های اطراف کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: به رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق هوا ادامه خواهیم داد

آمریکا و کشور‌های غربی پس از آنکه نتوانستند رژیم صهیونیستی را مجاب به بازگشایی مرز‌های زمینی برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه کنند، اکنون در حال رهاسازی کمک‌ها به صورت هوایی هستند؛ موضوعی که انتقادات زیادی را به همراه داشته است. 

به گزارش الجزیره، کاخ سفید امروز (سه شنبه) اعلام کرد آمریکا به رهاسازی کمک‌ها به صورت هوایی در غزه ادامه خواهد داد. 

در بیانیه منتشر شده از سوی کاخ سفید آمده است: علی رغم جان باختن فلسطینیان (براثر غرق شدن، ازدحام جمعیت، و یا سقوط کمک‌ها به روی آنها)، واشنگتن همچنان متعهد به رساندن کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق مسیر هوایی است. 

این بیانیه می‌افزاید: رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به صورت هوایی یکی از چندین روشی است که ما به کمک آن به دنبال رساندن کمک‌ها به مردم نیازمند غزه هستیم و آمریکا به انجام آن ادامه خواهد داد. 

ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق آسمان انتقادات زیادی را به همراه داشته است. نخست اینکه این اقدام بسیار خطرناک است. تاکنون بازنشدن چتر کمک‌های بشردوستانه باعث جان باختن دستکم شش فلسطینی شده است. 

همچنین در جدیدترین مورد سقوط این کمک‌های بشردوستانه به آب و تلاش فلسطینیان برای دستیابی به آنها، باعث غرق شدن ۱۲ فلسطینی شد. از آنجا که این کمک‌ها از طریق سازمان‌های بشردوستانه انجام نمی‌شود، ازدحام جمعیت برای تصاحب این کمک‌ها همواره باعث کشته و زخمی شدن افراد می‌شود. 

سازمان‌های بین المللی از جمله آنروا بار‌ها اعلام کرده اند مسیر‌های زمینی بهترین و مطمئن‌ترین راه برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه هستند، اما آمریکا و متحدانش توانایی تحت فشار قرار دادن اسراییل برای بازگشایی مرز‌های زمینی را ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی اطراف حرم رضوی در شبهای قدر
  • فیلم فاجعه در اهواز؛ حفره بزرگ پس از باران | نحوه مسدود کردن وسط خیابان را ببینید!
  • هتل آریوبرزن شیراز و جاذبه های دیدنی اطراف آن
  • حامیان فلسطین سخنرانی بایدن را قطع کردند
  • سخنرانی بایدن از سوی معترضان حامی فلسطین مختل شد
  • کاخ سفید: به رهاسازی کمک‌های بشردوستانه به غزه از طریق هوا ادامه خواهیم داد
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره غزه تغییر نکرده است
  • کاخ سفید: رأی ممتنع به آتش‌بس غزه به معنای تغییر سیاست آمریکا نیست
  • رأی ممتنع به قطعنامه آتش‌بس غزه به معنای تغییر سیاست آمریکا نیست
  • کاخ سفید: سیاست آمریکا درباره جنگ غزه تغییر نکرده است