Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: حضرت امام خمینی (ره) با سلوک نظری، عرفانی و عملی خویش به ما قدرت نقد و توان جسارت و عزت طلبی در برابر ستم بخشید.

در پیام سردار اسکندر مؤمنی آمده است:

نیمه خرداد، یادآور خاطرات غم‌انگیز و به سوگ نشستن ملت شریف ایران در غم فراق امام عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی (ره) و همچنین آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های امت شهیدپرور ایران اسلامی در قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است؛ بزرگ‌مردی است که کشورمان را با اندیشه فرهیخته خود از فرو رفتن در ‏اندیشه‌های‎ ‎مادی گرایانه نجات داد و مستضعفان جهان را برای مبارزه، ‏‎ ‎مقاومت و پیروزی ‏در برابر مستکبران امیدوار ساخت.

امام خمینی (ره) با سلوک نظری، عرفانی و عملی خویش به ما قدرت نقد و توان جسارت و عزت طلبی در برابر ستم بخشید، جفاها دید اما با ثبات قدم، روشنگری و تبیین راه درست و نادرست، گام در راه امام آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گذاشت تا رهروانش نه با اکراه بلکه با اختیار، مسیر صراط مستقیم الهی در پیش گیرند.

فراق ایشان همچون زخمی است که بعد از گذشت سالیان متمادی نیز هرگز التیام نخواهد یافت و اگر اجتماع بزرگی به دلیل شیوع کرونا در حرم برگزار نمی‌شود ولی تبیین ابعاد شخصیت امام و آثار و سیره عملی او ضرورت روزافزون جامعه ما است.

۱۵ خرداد به تعبیر امام خمینی، اولین خروش تاریخی و تاریخ‌ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهانه، مخالفت باسیاست‌ها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند و اگر نبود خون پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی باقی نمی‌ماند، خون شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ بیمه‌کننده انقلاب و تضمین‌کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود.

اینجانب سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار انقلاب، اسوه احرار عالم، طبیب دل‌ها، احیاگر اسلام ناب محمدی، قافله‌سالار ۱۵ خرداد خونین، حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد پنجاه و هفتمین شهادت یاران ایشان را در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ به مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت می‌گویم و علو درجات شهدای عزیز اسلام را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌دارم. والسلام علی من تبع الهدی.

کد خبر 4940607

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکندر مومنی ستاد مبارزه با مواد مخدر امام خمینی ره ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهرداری تهران آتش سوزی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه نیروی انتظامی وضعیت هوای تهران سازمان تامین اجتماعی احتکار بازنشستگان مجلس شورای اسلامی آتش سوزی جنگل ها امام خمینی ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم

سفیر جمهوری اسلامی ایران با حضور در وزارت امور خارجه روسیه، یادداشت تسلیت و همدردی خود را در دفتر یادبود به مناسبت قربانیان و مجروحین حادثه تروریستی کروکوس سیتی هال مسکو نوشت.

به گزارش ایسنا، «کاظم جلالی» در پیام خود در این ارتباط نوشت: «ضمن محکومیت شدید این جنایت هولناک، مراتب تأثر و همدردی عمیق خود و دولت و ملت کشورم را به دولت و مردم روسیه اعلام می دارم.»

در حمله تروریستی به تالار کروکوس در مسکو، حداقل ۱۳۷ نفر جان باختند و ده ها نفر دیگر مجروح شدند.

گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله را برعهده گرفته است اما مقام‌های روسیه می‌گویند ردپای اوکراین در این حمله وجود دارد.

سفیر ایران در ادامه تصریح کرد: «جمهوری اسلامی ایران معتقد است مبارزه مشترک و موثر با تمامی اشکال تروریسم، نیازمند اقدام جدی و بدون تبعیض جامعه بین المللی است.»

او در ادامه پیام تسلیت تاکید کرد: «جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل خود را برای همکاری با همه کشورهای مستقل در رسیدن به راه‌حل جامع برای مبارزه با این پدیده شوم، اعلام می‌دارد.» 

جلالی در پایان یادداشت تسلیت نوشت: «از درگاه خداوند منان برای جان‌باختگان آرامش، برای بازماندگان صبر و برای همه مجروحان این حادثه ناگوار، شفای عاجل مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • روز به روز به توان تسلیحاتی نیروهای مسلح افزوده می شود
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • کسانی که می‌گویند احزاب وارداتی و غیربومی هستند، تاریخ سیاسی ایران را نخوانده‌اند
  • ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • نکته های تازه در مسألۀ کاظم صدیقی/ سکوت یعنی آنها قدرت خودشان را دارند!
  • جزئیات تازه از پرونده زمین خواری ازگل | سکوت یعنی آن‌ها قدرت خودشان را دارند!