Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از میزان، قاضی صلواتی در ابتدای جلسه دادگاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: مورخ ۱۳ خرداد سال ۹۹ پنجمین جلسه محاکمه متهم روح الله زم در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران با حضور مستشار، وکیل مدافع و نماینده دادستان در اجرای ماده ۳۵۲ قانون آیین دادرسی کیفری به صورت علنی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تفهیم مواد ۳۵۴ و ۳۵۸ قانون آیین دادرسی کیفری از متهم زم خواست تا ضمن حضور در جایگاه به سوالات پاسخ دهد.

در پنجمین جلسه دادگاه روح الله زم،  قسمتی از چت متهم زم با ساغر کسرایی در دادگاه نشان داده شد و نماینده دادستان ضمن قرائت محتوای این چت بیان کرد: در این متن آمده است که ساغر جان سلام به حمایت مالی بسیار نیاز داریم. تظاهراتی را که راه می‌اندازیم نیرو نداریم که کمک کنیم لطفا لابی کنید.

وی ادامه داد: از کسی که در وزارت امور خارجه آمریکا کار می‌کند درخواست پول در اوج تحریم‌ها می‌کنید چه توضیحی دارید؟

متهم زم گفت: ساغر کسرایی گفت پول می‌گیریم من نیز گفتم بگیرید.

نماینده دادستان گفت: شما در جلسه قبل گفتید ساغر کسرایی منشی بوده در صورتی که یک ایرانی آمریکایی است که در کنگره کار می‌کند و در معرفی خود به شما گفته است برای براندازی نظام در ایران فعالیت می‌کند. متهم زم در پاسخ به او نوشت من آماده‌ام به شرطی که ساپورت مالی وجود داشته باشد.

متهم زم گفت: این مربوط به مقطعی بود که به براندازی اعتقاد داشتم، اما زمانی که جریانات خارج از کشور را دیدم عقب کشیدم.

متن کامل گزارش پنجمین دادگاه روح الله زم را از{ اینجا } بخوانید. تصاویر پنجمین دادگاه روح الله زم را از{ اینجا } ببینید.

ماجرای خواستگاری روح‌الله زم از هنگامه شهیدی

کد خبر 517603 برچسب‌ها روح الله زم آمدنیوز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: روح الله زم آمدنیوز ساغر کسرایی روح الله زم متهم زم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد اوجی، وزیر نفت در حاشیه جلسه هیأت دولت، در واکنش به اظهارات حشمت الله فلاحت‌پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی به چینی‌ها گفت: در هیچ دوره‌ای به خصوص در دوره تحریم، این میزان صادرات نفت که در این دوره، رقم خوده است، رقم نخورده بود.بیش از ۳۵ میلیارد دلار ارزش صادرات نفت و معیانات آن در سال گذشته بوده است. مواردی که درباره تخفیفات نفتی گفته می شود، کذب بوده و اصلا این مسئله درست.

گفتنی است، حشمت الله فلاحت پیشه، رئیس اسبق کمیسیون امنیت ملی، در گفتگوی نوروزی با خبرگزاری خبرآنلاین، بیان کرد: خوشبختانه ایران به‌خاطر مسائل جهانی توانست نفت خود را به چینی‌ها بفروشد. اگر از ۴ دلار تا ۲۰ دلاری که می‌گویند تخفیف داده می‌شود میانگین بگیریم، روزانه حداقل هزار میلیارد تومان به چین تخفیف داده می‌شود.

وی گفته بود: اگر این هزار میلیارد تومان را هر روز به یک استان بدهید، آن استان آباد می‌شود. یک شرایط تحریمی است که به دلیل نظام شل بایدن می‌توانیم نفت خود را بفروشیم. در سیاست خارجی یک بحثی وجود دارد که نقاط ضعف خود را به نقطه قوت کشور دیگر ربط بدهید.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888555

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب 4 متهم حمله تروریستی مسکو در دادگاه + عکس ها
  • روسیه اوکراین را متهم کرد؛ تروریست‌های کروکوس با اتباع اوکراینی در ارتباط بودند
  • وکیل خانواده مهران سماک: دادگاه نظامی یک قزوین هم حکم قتل عمد و مجازات قصاص را برای متهم پرونده صادر کرد
  • اظهارات مهم آیت الله مکارم شیرازی درباره حجاب و پرهیز از خشونت
  • حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک صادر شد
  • آخرین وضعیت پرونده قتل «مهران سماک»
  • صدور حکم قصاص برای قاتل مهران سماک!
  • صدور حکم قصاص برای متهم پرونده قتل مهران سماک
  • این دیدار یک ارتباط کاملا بی واسطه بین شاعران با حضرت آقا بود + فیلم
  • واکنش وزیر رئیسی به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی در فروش نفت به چین