Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از شروع تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال استقلال تهران، بازیکنان این تیم برای دومین بار تست کرونا دادند.

آبی پوشان پایتخت زیر نظر کادر پزشکی این تیم، تست‌های PCR را پشت سر گذاشتند.

تست گیری از بازیکنان و کادرفنی که از ساعت ۱۶ آغاز شده بود تا ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه طول کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف غلامی، مدافع مصدوم استقلال که از ناحیه مچ پا آسیب دیده با لباس شخصی به مجموعه انقلاب آمد و در تست داد.

بازیکنان پیش از ورود به رختکن دست‌ها و پای خود را ضد عفونی کرده و میزان اکسیژن خونشان همراه با دمای بدن آن‌ها مورد معاینه قرار می‌گرفت.

دکتر امین نوروزی، معاون پزشکی باشگاه استقلال، دکتر کاوه ستوده، پزشک تیم استقلال، دکتر مسجدی، دبیر فدراسیون پزشکی و دکتر مهرداد بهلولی، عضو هیئت مدیره بیمارستان جم بر نحوه انجام تست PCR بازیکنان استقلال نظارت کردند.

همچنین دکتر ناجی، رئیس مرکز بیماری‌های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری هم در این محل حضور داشت.

میلاد زکی پور و روزبه چشمی با وجود اعلام رضایت از شرایط تمرینات استقلال گفتند مجبور هستیم هر روز تست بدهیم و این خوب نیست.

مهدی قائدی هم با خنده گفت اگر کرونا ما را نکشد، تست‌ها می‌کشد.

به نظر می‌رسد کیت‌های تست گیری بازیکنان استقلال چینی بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه بر احضار دروازه‌بان استقلال، به مربی آبی‌پوشان ۴۸ ساعت فرصت داد تا دفاعیات خود را ارسال کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ 1403/1/31 از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

حسینی: خدا را شکر کمیته انضباطی 4 روزه حکم من را داد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • پورموسوی: نگران نیستیم و در لیگ برتر می‌مانیم
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • بیانی: شانس قهرمانی استقلال بیشتر نیست