Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، کریستین اوساگونا، بوژیدار رادوشوویچ و بشار رسن سه عضو خارجی فعلی تیم فوتبال پرسپولیس هستند که بابت عدم دریافت بخشی از قراردادهای فصل جاری خود از مسئولان باشگاه گلایه داشتند.

این سه بازیکن با توجه به پرداختی هایی که به هم تیمی های خود صورت گرفت تا آنها به هفتاد درصد از قراردادهای فصل جاری خود برسند از مهدی رسول پناه خواسته تا طلب هایشان را وارز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پرسپولیس نیز توانست ظهر امروز ارز لازم برای پرداخت طلب این سه بازیکن را فراهم کرده تا ظرف چند روز آینده به صورت نقد بدهد.

بوژیدار رادوشوویچ که با شروع دوباره تمرینات پرسپولیس به تهران بازگشته است ظرف ۴۸ ساعت آینده با حضور در ساختمان باشگاه، طلب خود را دریافت می کند.

همچنین بشار رسن و کریستین اوساگونا که با تعطیلی مسابقات به دلیل بیماری کرونا به زادگاه های خود بازگشته و فعلاً به ایران نیامده اند قرار است پول خود را از طریق مدیر برنامه هایشان دریافت کنند.

همچنین هافبک ملی پوش عراقی پرسپولیس نیز تا شنبه هفته آینده به تهران باز می گردد تا در تمرینات این تیم شرکت کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، با پیگیری مددکاران اجتماعی و در ادامه پویش سبز بهاری مدارس برای بازگشت نان‌آوران به خانه، دانش آموزان پیش‌دبستان و دبستان مدرسه پسرانه‌ای ضمن پرداخت ۳۰ میلیون تومان به عنوان بخشی از بدهی ۲ نفر زندانی نیازمند جرایم غیرعمد، زمینه آزادی آنان را فراهم کردند.

لازم به ذکر است در این اقدام انسان‌دوستانه دبیران و دانش‌آموزان پیش‌دبستان و دبستان این مدرسه در تهران با پیوستن به پویش سبز بهاری، پس‌انداز و هدایای نقدی خود را به حساب ستاد دیه نمایندگی استان تهران واریز و موجبات آزادی ۲ نفر زندانی بدهکار را فراهم کردند تا به کانون خانواده بازگردند.

بر اساس این گزارش، خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند.

همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، و یا شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲ با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

کد خبر 6086313

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • امکان مسیریابی حمل‌ونقل همگانی در «اصفهان من» فراهم شد
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند