Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق توسعه ملی عصر سه‌شنبه در مراسم رونمایی از نخستین دستگاه پرس پیچی پنج هزار تنی ساخت داخل افزود: صندوق توسعه ملی به اجرای طرح‌هایی کمک می‌کند که بتوانند اشتغالزایی داشته باشند از این رو ۸۰ درصد منابع این صندوق متعلق به فعالان خالص بخش خصوصی و ۲۰ درصد متعلق به موسسات غیردولتی است.
مرتضی شهیدزاده ادامه داد: در خراسان رضوی نیز ۹۵ درصد صنایع در خراسان‌رضوی مربوط به بخش خصوصی است و این سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید برای جذب تسهیلات تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ساخت نخستین نمونه داخلی دستگاه پرس پنج هزار تنی در مشهد را اقدامی ارزشمند بیان و تصریح کرد: همه به عنوان سربازان اقتصادی باید در مسیر توسعه کشور تلاش کنیم.
نخستین دستگاه پرس پیچی پنج هزار تنی ساخت یک شرکت دانش‌بنیان عصر سه‌شنبه در مشهد با حضور مدیر عامل صندوق توسعه ملی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی و جمعی از مدیران در شهرک صنعتی توس رونمایی شد.

دستگاه پرس پنج هزار تنی هیدرولیک- پنومات مدل دروازه‌ای به گونه‌ای مهندسی، طراحی و ساخت شده که توان استفاده مشابه پرس‌های ۴۰ هزار تن را داراست.
نحوه ساخت و مونتاژ این دستگاه با پیچ و مهره است و از اتصالات جوشی استفاده نشده ‌است.

برچسب‌ها صندوق توسعه ملی مرتضی شهیدزاده مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صندوق توسعه ملی مرتضی شهیدزاده مشهد صندوق توسعه ملی مرتضی شهیدزاده مشهد صندوق توسعه ملی پنج هزار تنی خراسان رضوی دستگاه پرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید رضا اسدنژاد اظهار کرد: ۱۱۰ فقره تصادف جرحی و ۵۱۸ فقره تصادف خسارتی دیروز در شهرهای این استان رخ داده است.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: ۱۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در شهرهای استان توقیف و به پارکینگ منتقل شد که ۷۴ دستگاه از این تعداد مربوط به مشهد است.

وی گفت: مرتکبان ۲ هزار و ۷۹۴ فقره تخلف حادثه ساز هم روز گذشته جریمه شدند که هزار و ۶۰۱ فقره از این تخلفات در مشهد صورت گرفته است.

کد خبر 6087555

دیگر خبرها

  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ۴۰ شهرستان استان خراسان رضوی دچار تنش آبی است
  • ۴۰ شهر خراسان رضوی دچار تنش آبی
  • تنش آبی در ۴۰ شهر خراسان رضوی
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی