Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@14:37:59 GMT

جو بایدن به ترمیم زخم‌های نژادپرستی وعده خواهد داد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۱۳۰

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «جو بایدن»، نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا طی سخنرانی خود وعده می‌دهد که چنانچه به مقام ریاست‌جمهوری برسد، «بر آتش نفرت ندمد» و در عوض تلاش کند «زخم‌های نژادی را که سال‌هاست بر بدنه ایالات متحده باقی مانده» درمان کند.

بنا به متن سخنرانی‌ای که بایدن بناست در فیلادلفیا ایراد کند وی بنا دارد از شیوه مدیریت اعتراض‌ها از سوی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا انتقاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن سخنرانی بایدن آمده است: «زمانی که مردم معترض به دستور رئیس‌جمهور از برابر خانه ملت متفرق می‌شوند تا او بتواند در برابر کلیسایی بزرگ از خود عکس بگیرد، می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که رئیس دولت بیشتر به قدرت علاقمند است تا به اصول.»

وی همچنین بناست قتل شهروند سیاه‌پوست در روزهای اخیر را «ندای بیداری برای ملت آمریکا» بخواند. متن سخنرانی بایدن در ادامه تصریح می‌کند: «به شما وعده می‌دهم که ترس و تفرقه را افزایش نداده و در آتش نفرت ندمم.»

 

 


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا لایحه کمک‌های ۹۵ میلیارد دلاری به اوکراین، اسرائیل و تایوان را امضا کرد و گفت که ارسال این کمک‌ها تا چند ساعت دیگر آغاز می‌شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بایدن امروز چهارشنبه پس از امضای این لایحه برای تبدیل شدن به قانون، در خصوص ارائه کمک‌های آمریکا به اوکراین بیان کرد: کی‌یف تمایل و مهارت برای پیروزی در جنگ برابر روسیه را دارد.

رئیس جمهور آمریکا همچنین در مورد کمک‌های نظامی به رژیم صهیونیستی ابراز داشت: این کمک‌ها به پر کردن مهمات دفاع هوایی اسرائیل کمک می‌کند.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • بایدن اثر تحریم های ضد ایرانی را خنثی می‌کند
  • قدر دانی زلنسکی از آمریکا/ بایدن وعده داد: کمک ها نظامی بسرعت به کی یف ارایه می شود