Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-20@03:51:18 GMT

کشتی آرای:قیمت سکه و طلا در بازار تغییرات جزئی داشت

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۱۷۱

کشتی آرای:قیمت سکه و طلا در بازار تغییرات جزئی داشت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش پارسینه، محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: اتفاقات اخیر آمریکا بر روی بازار جهانی تاثیر گذار بود. قیمت هر اونس طلا در بازار امروز یک هزار و ۷۳۴ دلار و هر اونس نقره هم ۱۸ دلار و ۳۲ سنت است. تغییراتی که بر روی نرخ ارزو قیمت جهانی طلا به وجود آمد بهای سکه و طلا را در بازار داخلی با نوسان مواجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۷ میلیون ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۳ میلیون و ۱۵۳ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۳ میلیون و ۳۳۸ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت ۷۲۷ و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۷۰۸ و ۷۰۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۸۴۹ هزار و ۱۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۸۸۹ و ۸۰۰ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۹۷۰ و ۵۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: نرخ هر دلار آمریکا در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۶۶۰ تومان است. در حال حاضر بر روی هر قطعه سکه بهار آزادی ۲۸۰ هزار تومان حباب وجود دارد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت ارز قیمت سکه بازار طلا و سکه پارسی خبر محمد کشتی آرای عیار با قیمت هزار تومان یک گرم طلای سکه و طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند

به گزارش قدس آنلاین، در معاملات امروز (پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۳۶۹ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۲۶۲ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۶۸ تومان است.

بروز رسانی: پنج‌شنبه ۳۰  فروردین ۰۹:۰۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

۴۳  هزار و ۵۶۷  

قیمت دلار(حواله)

۴۰  هزار و ۶۴۸

قیمت یورو (اسکناس)

۴۶  هزار و ۳۶۹

قیمت یورو (حواله)

۴۳ هزار و ۲۶۲

قیمت درهم (اسکناس)

۱۱ هزار و ۸۶۳

قیمت درهم (حواله)

۱۱ هزار و ۶۸

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت طلا، سکه و ارز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • بازار رمزارز‌ها / صعود اندک بیت‌کوین
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • بازگشت سکه روی دور تند؟؛ رقابت تنگاتنگ طلا با خاورمیانه