Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

مرتضی فلاح پیرامون اظهارات رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: به کار بردن لفظ دلالی برای اساسنامه فدراسیون فوتبال از سوی وزارت ورزش و جوانان، برای اولین بار در ادبیات ورزش کشور از سوی محمد دادکان بیان شده و بسیار عجیب، سوال برانگیز و مبهم و از همه مهمتر مصداق بارز توهین و نشر اکاذیب به مدیران و مسئولان وزارت ورزش و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان وی ادامه داد: تشویش اذهان عمومی نسبت به برخی مشکلات از جمله اساسنامه فدراسیون فوتبال و به کار بردن لفط دلالی وزارت ورزش و جوانان براساس کدام مصداق و مستند بیان شده و چه معنی و مفهومی دارد. از همه مهمتر اینکه خارج از دایره اخلاق است که خود را مبرا از هرگونه اشکال، ایراد و خطا در محضر خدا و مردم تصور کنیم و با بی انصافی،کارکنان و مدیران یک دستگاه دولتی را به باد نقد گرفته و با ادبیات توهین‌آمیز آنها را به دلالی متهم کنیم. بنابراین این حق برای کارکنان این وزارتخانه برای پیگیری ادعاهایی که مطرح شده طی فرآیند قانونی محفوظ خواهد بود.

مدیر کل امور حقوقی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: تدوین مقررات و اساسنامه برعهده هیئت رئیسه و مجمع فدراسیون فوتبال بوده و دخالت مدیران وزارت ورزش و جوانان کذب محض است.

فلاح حفظ منافع و مصالح ملی را مهم برشمرد و گفت: اگر زمانی برخی افراد خلاف منافع ملی حرکت کرده، اکنون در این برهه از زمان ضروری است بدون فرافکنی و بدون حب و بغض‌ها در چنین چالش‌هایی به جای ایجاد شبهه برای بیگانگان و فرافکنی نسبت به دستگاه متولی ورزش کشور، منافع ملی و بین المللی کشورمان حکم می‌کند با نقدها و نظرهای سازنده به ورزش کمک کرده و به آبرو و حیثیت کشور بیندیشند.

وی تصریح کرد: باید پذیرفت که انتقاد سازنده می‌بایست با واقعیت تطبیق داشته باشد و اینکه برخی اشخاص با اهداف خاص، نقدهای غیرمنصفانه و فاقد وجاهت را در رسانه‌ها با ادبیات غیراخلاقی بیان کنند تا از این طریق به اهداف مدنظر برسند، دارای ایراد اساسی است و اگر به حقوق اشخاص و کارکنان یک دستگاه دولتی انتقادی هست، باید با رعایت موارد قانونی و عدل و انصاف سخن بگوییم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت ورزش فدراسیون فوتبال محمد دادکان صراط وزارت ورزش و جوانان فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل پهلوان پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان مازندران نسبت به تدوین برنامه عملیاتی در دو بخش همگانی و روستایی بر اساس سرفصل‌های مورد انتظار، به ویژه برنامه‌هایی که به عنوان شاخص‌های محوری ارزیابی طرح شهید رجایی بوده اقدام کردند.

وی با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت، تصریح کرد: برنامه عملیاتی تدوینی منطبق بر شعار سال و برنامه ملی ورزش و مردم با تاکید بر ۴ اصل مردمی سازی، آزادسازی اماکن ورزشی، عدالت محوری و ارزان سازی ورزش پیگیری خواهد شد.

پهلوان همچنین گفت: در حوزه ورزش روستایی به مؤلفه‌های کمک به تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستا و ایجاد زیرساخت‌های روستایی، فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تاکید خواهیم داشت.

وی بیان داشت؛ در بخش ورزش همگانی نیز توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه از طریق آزاد سازی اماکن ورزشی، سازماندهی رویدادها و مسابقات ورزشی و نیز فرهنگ سازی و گسترش و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خواهد بود.

کد خبر 6062762

دیگر خبرها

  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • برنامه های ورزش همگانی مازندران منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای