Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@11:24:54 GMT

کرونا تعطیلات نمی‌شناسد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۲۲۴

کرونا تعطیلات نمی‌شناسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۴۶ بیمار جدید با تشخیص احتمالی ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های تزیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۶۳ نفر ترخیص شدند.

او مجموع بیماران تحت مراقبت در بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران را ۲۳۴ نفر اعلام کرد و با ابراز نگرانی از سیر صعودی ویروس کووید ۱۹ در استان از مردم خواست با توجه به تعطیلات پایان هفته از مسافرت‌های غیرضروری را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بیشتر بخوانید: آیا مازندران دوباره طغیان کرونا را تجربه می‌کند؟
دکتر جلالی رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز افزود: ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار کرونایی جدید در بیمارستان‌های تزیر مجموعه این دانشگاه بستری و ۱۲ مرخص شدند.

او با بیان اینکه مجموع بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ۶۲ نفر هستند افزود: ۲۳ بیمارکرونایی بدحال هم در بخش مراقبت ویژه بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کووید 19 مبتلایان به ویروس کرونا کرونا در مازندران علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.   دکتر ابراهیم خالقی افزود: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور که سال ها از نارسایی کلیه در رنج بود، اهدا و پیوند شد.   مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، در بیمارستان منتصریه پیوند شد.   خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.   واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان+عکس وفیلم
  • اجرای طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومانی بیمارستان بهلول گناباد
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • افشای ابعاد جدید از انفجار تروریستی کرمان
  • آشکارشدن ابعاد دیگری از انفجار تروریستی کرمان
  • دستگاه قضا مطالبه‌گری را به رسمیت می‌شناسد
  • تجهیز بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی مشهد