Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:58:03 GMT

ایجنت هافبک ایتالیایی و تایید مذاکرات با یووه

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۲۳۴

ایجنت هافبک ایتالیایی و تایید مذاکرات با یووه

مدیر برنامه جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی، می‌گوید که یوونتوس مذاکراتی را با این باشگاه لندنی برای جذب این بازیکن انجام داده است.

به گزارش 'ورزش سه" جورجینیو یکی از بازیکنان مورد علاقه سرمربی ایتالیایی یوونتوس یعنی مائوریتزیو ساری به حساب می‌آید. هافبک ایتالیایی چه در ناپولی و چه بعد از آن در چلسی یک مهره غیرقابل جانشین در تیم ساری به حساب می آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی ایتالیایی اما از زمان حضور در یوونتوس نیز علاقه خود را به جذب جورجینیو نشان داده است. طی روزهای گذشته نیز در همین رابطه گفته شد این احتمال وجود دارد که دو باشگاه چلسی و یوونتوس برای معاوضه جورجینیو با فدریکو برناردسکی توافق کنند.

 

 

 

 

حالا و در همین رابطه اما مدیر برنامه هافبک ایتالیایی چلسی یعنی ژائو سانتوس در واکنش به مذاکره با یوونتوس گفت: " فقط این شایعات را در روزنامه ها می بینم چرا که هیچ کس از یوونتوس با من صحبت نکرده است. مائوریتزیو ساری به این بازیکن بسیار علاقمند است و این دو نفر پیش از این همکاری خوبی با یکدیگر داشته اند. جورجینیو فعلاً روی چلسی تمرکز کرده و در تمرینات این تیم حاضر شده تا برای شروع لیگ برتر کاملاً آماده شود.

 

یوونتوس مذاکراتی را با چلسی برای جذب جورجینیو داشته اما به نظر من کار آنها برای جذب او بسیار دشوار خواهد بود. با وجود شیوع ویروس کرونا بازار نقل و انتقالات تغییر کرده و از طرفی جورجینیو تا سال ۲۰۲۳ با چلسی قرارداد دارد."

 

چلسی یوونتوس جورجینیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی یوونتوس جورجینیو هافبک ایتالیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس

ستاره سابق آرسنال و چلسی از ترکیب رویایی خود رونمایی کرد.

طرفداری | از تیم منتخب تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب فیل فودن رونمایی شد.

به گزارش دیلی میل، از سسک فابرگاس، ستاره سابق آرسنال و چلسی به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های هجومی تاریخ لیگ برتر انگلیس یاد می‌شود. هافبک اسپانیایی پس از رایان گیگز افسانه‌ای با 111 پاس گل، دومین پاسور برتر تاریخ پرمیرلیگ به حساب می‌آید. در کارنامه درخشان فابرگاس علاوه بر آمار فردی عالی، افتخارات پرشماری از جمله دو قهرمانی پرمیرلیگ )با چلسی) و قهرمانی جام حذفی انگلیس (با آرسنال و چلسی) به چشم می‌خورد.

سسک فابرگاس در مصاحبه‌ای با دیلی میل، از بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس به انتخاب خودش رونمایی کرد. در ترکیب رویایی فابرگاس، اساطیری چون تیری آنری، دیدیه دروگبا و کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند. نکته جالب میان انتخاب‌های او، وقتی بود که نتوانست کوین دی بروین و داوید سیلوا را به دیگری ترجیه بدهد و بنابراین، هر دوی آن‌ها را در تیم منتخب گذاشت.

بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس دروازه‌بان: دیوید سیمن مدافعان: کایل واکر، ریو فردیناند، جان تری و اشلی کول هافبک‌ها: کوین دی بروین یا داوید سیلوا، استیون جرارد، پاتریک ویرا و کریستیانو رونالدو مهاجمان: تیری آنری و دیدیه دروگبا

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)