Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@04:28:43 GMT

نخستین نماز جمعه سال ۹۹ در قرچک این هفته اقامه می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۲۴۰

نخستین نماز جمعه سال ۹۹ در قرچک این هفته اقامه می شود

امام جمعه قرچک از برپایی اولین نماز جمعه سال ۹۹ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک، پیش از ظهر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک از اقامه نماز جمعه ۱۶ خرداد خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وضعیت سفید شهرستان قرچک در شرایط کرونا، نماز جمعه این هفته با رعایت دستورات بهداشتی اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از تمامی ادارات و ارگان‌ها، گروه‌های خودجوش مردمی، خیرین و تمامی فعالان در عرصه مقابله با ویروس کرونا تقدیر کرد و از مردم خواست همچنان با رعایت توصیه‌های بهداشتی به تثبیت وضعیت مطلوب شهرستان کمک کنند.

 

اسماعیلی با تسلیت سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲، گفت: ارتحال امام عظیم الشأن گرچه حادثه جانسوزی برای ملت ایران بود اما انتخاب خلف صالح امید دیگری به مردم و جامعه اسلامی داد.

 

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با اعتقاد قلبی و عملی، زعامت دنیای اسلام را برعهده گرفت و با شیوه حکومت‌مداری اسلامی روش جدیدی در مدیریت دنیای مدرن طراحی کرد، دنیایی که تصور می‌کرد با وجود تکنولوژی دیگر نیازی به تفکر دینی ندارد.

 

امام جمعه قرچک بیان کرد: در اوج نگرانی و پریشانی که بعد ارتحال امام چه خواهد شد، جانشین بحق و الهی نصیب ملت ما، دنیای اسلام و همه آزادی خواهان جهان شد؛ جانشینی بصیر که به فکر حقوق همه ملت‌هاست و در اقیانوس مواج و پرتلاطم، بیش از ۳۰ سال مدیریت داشته و محکم و مصمم تئوری فکری امام راحل را عملی کردند.

 

اسماعیلی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ۱۵ خرداد سال ۴۲، افزود: خدمت در دیار ۱۵ خرداد افتخار ارزشمندی برای مسئولان این منطقه است.

 

وی بصیرت دینی را میراث ارزشمند مردم دیار ۱۵ خرداد عنوان کرد و گفت: شهادت شهدای ۱۵ خرداد در مظلومیت کامل صورت گرفت به همین دلیل زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها و پاسداری از ارزش‌های آنان وظیفه‌ای خطیر است.

 

امام جمعه قرچک در ادامه به راهکارهای تحقق شعار سال اشاره داشت و تصریح کرد: در سال جهش تولید با ارائه راهکارهای فرهنگی و اجرای برنامه‌های حمایتی دولت از واحدهای تولیدی بایستی به معنای واقعی برنامه‌ریزی لازم برای رونق تولید با ظرفیت حداکثری و حمایت مردمی از کالاهای داخلی صورت پذیرد.

 

وی افزود: شهرک صنعتی قرچک نقطه قوت شعار امسال در این شهرستان است و خوشبختانه روز به روز در حال پیشرفت است و همه وظیفه داریم برای رفع موانع تولید این شهرک تلاش حداکثری داشته باشیم.

 

امام جمعه قرچک یادآور شد: امید است با تحقق شعار امسال از معضل بیکاری بیکاری که گرفتاری‌های زیادی به همراه دارد و موجب اختلافات خانوادگی شده، کاسته شود.

 

وی بر ضرورت ارتباط مراکز علمی با صنایع تاکید کرد و از دانشگاه‌ها و شهرک صنعتی قرچک و دیگر صنایع مستقر در شهرستان خواست با برگزاری نشست‌های تخصصی، راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات بخش تولید ارائه دهند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان های استان تهران شهرستان قرچک امام جمعه قرچک نماز جمعه ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد

بنا بر اعلام ستاد برگزاری نمازجمعه، قبل از خطبه‌ها سردار سرتیپ پاسدار جواد استکی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای سیدالشهداء (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به مناسبت دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


در این مراسم میز‌های خدمت دادگستری، مرکز منطقه ۶ و بازرسی کل استان اصفهان، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، مرکز وکلای قوه قضائیه استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، اداره کل ثبت احوال استان اصفهان، ویزیت تخصصی پزشکی رایگان، اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان، فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از وعده صادق بعد از اقامه نماز جمعه در چرمهین + فیلم
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  •  اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت‌الله طباطبائی‌نژاد
  • حمایت گلستانی ها از مردم غزه و فلسطین ؛ فردا با راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه