Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@23:39:19 GMT

رسمی؛ قرارداد سرمربی ساوتهمپتون تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۲۶۹

باشگاه ساوتهمپتون خبر از تمدید قرارداد با رالف هازنهاتل داد.

به گزارش "ورزش سه"، رالف هازنهاتل، سرمربی ساوتهمپتون قرارداد چهار ساله جدیدی با این باشگاه امضا کرده است و بر اساس توافق جدید تا سال 2024 در این باشگاه باقی خواهد ماند.

 

رالف هازنهاتل بعد از تمدید قرارداد گفت: "این تصمیم برای من ساده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل ارتباطی که من با باشگاه، بازیکنان و هواداران برقرار کرده ام، پذیرش پیشنهاد تمدید برایم راحت است. وقتی به این باشگاه آمدم گفتم که در ابتدای سفر طولانی قرار داریم، ما در گذشته لحظاتی را پشت سر گذاشته ایم که بتوانیم در کنار هم جشن بگیریم و بعضی از دقایق نیز احساسی و چالش برانگیز بوده اند.

 

روشی گروهی این باشگاه برای من باورنکردنی بود و من معتقدم که اکنون ما در اینجا پایه های محکمی برقرار کرده ایم که می تواند به ما امکان دهد تا به عنوان یک تیم، قدم های بعدی را در مسیر پیشرفت برداریم. بازیکنان، کارکنان فنی و البته هواداران باید تعهد من نسبت به این باشگاه و آنچه را که ما می خواهیم با هم بسازیم را قبول و درک کنند."

 

ساوتهمپتون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ساوتهمپتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد

سرمربی مس سونگون در فصل آینده لیگ برتر فوتسال نیز هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمید بی‌غم که در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ برتر فوتسال هدایت تیم مس سونگون ورزقان را بر عهده گرفت، قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

مس سونگون فصل گذشته در رقابت با گیتی‌پسند اصفهان برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال موفق باشد و در رتبه دوم جدول رقابت‌ها ایستاد.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • آغاز مذاکرات بایرن مونیخ با رالف رانگنیک
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • رالف رانگنیک گزینه اصلی جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ