Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:31:50 GMT

مجمع «خیران امنیت‌ساز» در بوکان آغاز به‌کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۲۷۲

مجمع «خیران امنیت‌ساز» در بوکان آغاز به‌کار کرد

لقمان خسروپورآذر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: پیشگیری از وقوع جرم، کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشارکت دادن مردم و انجمن‌های مردم نهاد در تامین امنیت پایدار در سطح جامعه از اهداف راه‌اندازی این تشکل است.

وی خیران را بازوان توانمند نیروی انتظامی در افزایش احساس آرامش عمومی عنوان کرد و افزود: خیران امنیت‌ساز با حمایت‌های معنوی و مالی خود می‌توانند بازوان توانمندی برای نیروی انتظامی در افزایش احساس آرامش عمومی و توسعه امنیت اجتماعی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستیابی به امنیت پایدار و اینکه مردم در آرامش و آسایش به امورات خود رسیدگی کنند در کنار همت و تلاش پلیس مستلزم مشارکت همگانی و احساس مسوولیت و خردجمعی است که باید به این مقوله توجه شود.

سرپرست فرمانداری بوکان بر بهره‌گیری از توان و ظرفیت خیران و مردم به عنوان همیار و مشاور نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: نحوه تشکیل مجمع خیران امنیت‌ساز مورد بحث و گفت و گو مسوولان این شهرستان قرار گرفته است و به زودی فعالیت‌های خود را به‌طور رسمی آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: هفت نفر به عنوان هیات موسس در شهرستان انتخاب و مقرر شده که  هیات موسس تا زمان انجام سازوکارهای قانونی لازم و تشکیل مجمع نسبت به انجام وظایف و پیشبرد امور اقدام نماید.

وی اظهار امیدواری کرد با تشکیل این مجمع و مشارکت بیشتر مردم در کنار تمسک به فرامین فرماندهی معظم کل قوا ، تلاش‌های مجدانه نیروهای نظامی و انتظامی و حمایت‌های خیران امنیت‌ساز شاهد امنیت و آرامشی پایدار و دشمن شکن در جامعه بود.

بوکان سومین شهر پرجمعیت آذربایجان‌غربی است.

برچسب‌ها سازمان های مردم نهاد بوکان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد بوکان انتظامی سازمان های مردم نهاد بوکان انتظامی امنیت ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان، ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کد خبر 6086825

دیگر خبرها

  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است