Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@07:58:14 GMT

اختصاص واحد رسانه و فضای مجازی فعال در ادارات ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۳۱۸

اختصاص واحد رسانه و فضای مجازی فعال در ادارات ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده بعدازظهر سه شنبه در نشست مشترک با مدیران و معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مرکز باید معاونت جداگانه‌ای برای فضای مجازی و رسانه داشته باشد چرا که اهمیت موضوع فضای مجازی و تطبیق نگاه‌ها و رویکردها منطبق با مسائل روز جامعه در حیطه فضای مجازی از اصول مهم و تأثیرگذار در توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به فعالیت‌های شاخص و مهم ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: در شرایط اخیر و بنا به موقعیت به وجود آمده از ویروس کرونا، ۱۲۰ گروه جهادی در قالب روحانیون، با محوریت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به همکاری و مساعدت در کمک‌های مومنانه و بحث مساوات پرداخته و در این خصوص رؤسا و کارکنان ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های تابعه پیش قراولان این حرکت جهادی بودند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فعالیت گسترده رسانه‌ای و مجازی اداره کل تبلیغات اسلامی در راستای پیوستن به پویش در خانه بمانیم، اشاره کرد و اظهار داشت: از قبل از ایام کرونا زیر ساخت‌های توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در فضای مجازی انجام شده بود که با شرایط به وجود آمده، لزوم هدایت فعالیت‌های چهره به چهره به سمت فضای مجازی جدیت بیشتری یافت.

حجت‌الاسلام جعفرزاده افزود: این اداره با همکاری روحانیون مستقر و فعالان فرهنگی و تبلیغی، با ایجاد ۶۵۰ کانال، گروه و پیج در شبکه‌های اجتماعی با موضوعات دینی، فرهنگی، قرآنی و پاسخ به شبهات، تعداد ۱۵۰ هزار نفر را به طور مستقیم تحت پوشش قرار دادند که در این خصوص توسعه تبلیغ دینی در فضای مجازی به نحو شایسته صورت پذیرفت.

وی به موقعیت خاص جغرافیای استان اردبیل از لحاظ تأثیر گذاری در مسائل فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: وجود ۳۵۰ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان و سهولت دسترسی به شبکه‌های ماهواره و برون مرزی، از تهدیدات مهم و آسیب‌های تأثیرگذار در شهرستان‌های مرزی می‌باشد که تقویت و حمایت از بخش استقرار روحانی و تخصیص اعتبار لازم در این خصوص می‌تواند بخش مهمی از مشکلات ناشی از این آسیب را مرتفع سازد.

کد خبر 4940583

منبع: مهر

کلیدواژه: فضای مجازی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد روز قدس شیوع کرونا گرگان قزوین عید سعید فطر بیرجند ایلام ستاد مقابله با کرونا مشهد نماز عید سعید فطر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محتوای تولید شده در رسانه ملی در فضای مجازی، یک و نیم میلیارد نفر بازدید داشت.

مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی رسانه ملی در نشستی گفت: با استفاده از ابزار داده‌کاوی، حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده در چهار پلتفرم جمع‌آوری کردیم و یک میلیارد و نیم بازدید از این محتوا‌ها ثبت شده است.

در میان محتوا‌های تولید شده، ویدئو تلاوتی از یک قاری نوجوان در برنامه محفل بیشترین بازدید را داشت.

برنامه «سر سفره خدا» که حالا نه ساله شده، از پر مخاطب‌های سحرگاهی رسانه ملی است.

 تولید و پخش مجموعه پویانمایی «شکرستان» ادامه دارد. این مجموعه تاکنون به زبان‌های عربی، انگلیسی و زبان برخی از کشور‌های آسیای جنوب شرقی هم دوبله شده است. محیط زیست، و صرفه جویی در مصرف آب موضوع قسمت‌های جدید «شکرستان» است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم کوکایین در عملیات گاندو
  • دغدغه مندان مسائل فرهنگی نباید نسبت به فضای مجازی بی تفاوت باشند
  • نیازمندی؛ شرط اصلی هدایت جوانان به حوزه فناوری/ دست سرنوشت باعث شد در این عرصه فعالیت کنم
  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • راه‌اندازی موزه تئاتر و اختصاص بودجه ویژه برای بخش موسیقی