Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@23:43:03 GMT

اصفهانی‌ها پیشتازان سرعت در رانندگی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۳۳۷

اصفهانی‌ها پیشتازان سرعت در رانندگی

مقایسه آمار شهرهایی که در آن نقشه و مسیریاب بلد کاربران بیشتری دارد، نمایش‌دهنده این است که میانگین سرعت افراد در بزرگراه‌های اصفهان بالاتر از شهرهای دیگر بوده‌ است.

اخبار شرکت ها؛ مقایسه آمار شهرهایی که در آن نقشه و مسیریاب بلد کاربران بیشتری داشته است نمایش‌دهنده این است که میانگین سرعت افراد در بزرگراه‌های اصفهان بالاتر از شهرهای دیگر بوده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی فعالیت کاربران بلد در سال ۱۳۹۸ گویای این است که به ترتیب تبریزی‌ها و تهرانی‌ها سرعت کمتری در رانندگی دارند. میانگین سرعت آنها در بزرگراه‌ها به ترتیب ۴۸ و ۴۷ کیلومتر بر ساعت بوده است. این موضوع می‌تواند به ترافیک بیشتر و یا به بزرگراه‌های کمتر آنها مربوط شود. در مقابل کاربران بلد در مشهد و اصفهان معمولا با سرعت بیشتری، به ترتیب ۶۳.۱ و ۶۳.۲ کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده‌اند.

به گفته رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیشتر مشکلات این استان رانندگی‌های پرخطر، همراه با حرکت‌های نمایشی در بزرگراه‌های این استان در ساعات اولیه بامداد بوده است که حوادث و تلفاتی را اردیبهشت امسال به بار داشته است. استان اصفهان دارای طولانی‌ترین بزرگراه‌های کشور است که مسافت آن به دو هزار و ۲۴ کیلومتر می‌رسد.

بر اساس گزارش سال ۹۸ بلد، کاربران این مسیریاب به طور میانگین در بزرگراه‌ها ۸۰ کیلومتر بر ساعت رانندگی کرده‌اند. این عدد فاصله زیادی با گزارش رئیس پلیس راهور کشور از متوسط سرعت در جاده‌های کشور (۷۸.۵ کیلومتر) در سال گذشته ندارد. در سال ۱۳۹۸ مانند سال‌های گذشته، رانندگی با سرعت غیرمجاز یکی از دلایل اصلی تصادف‌های جاده‌ای بوده و به گفته سردار سید کمال هادیانفر ۸۲ درصد از تصادف‌های جاده‌ای را تشکیل داده است.  

این اطلاعات همچنین درباره روزهای شلوغ و خلوت خیابان‌ هم اطلاعاتی ارائه می‌کند. بر اساس آن روزهای جمعه همزمان با خلوت‌شدن خیابان‌ها کاربران بلد با سرعت بیشتری (۶۲.۹ کیلومتر بر ساعت) در بزرگراه‌ها رانندگی کرده‌اند و روزهای سه‌شنبه میانگین رانندگی سرعت رانندگی افراد به پایین‌ترین حد خود، یعنی ۵۹ کیلومتر بر ساعت رسیده است.

در طول دو سال گذشته تعداد کاربران بلد به چهار میلیون نفر رسیده است که این تعداد به بیش از ۶۵۰ هزار نقطه پرمراجعه روی نقشه بلد دسترسی داشته‌اند. به گزارش بلد کاربران این مسیریاب در سال ۱۳۹۸ بیش از چهار میلیارد کیلومتر مسافت را با کمک این مسیریاب طی کرده‌اند. این یعنی اگر روی خط استوا حدود ۳۱۳ هزار بار دور کره زمین بچرخیم توانسته‌ایم تمام مسافتی که کاربران بلد از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اند طی کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان رانندگی پلیس راهور کیلومتر بر ساعت بزرگراه ها کاربران بلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • تخلفات راهنمایی و رانندگی و مبلغ جریمه ها در کشورهای همسایه چگونه است؟
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)