Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سایت «heraldo» اسپانیا خبر داد هرچند جلسه دادگاه عالی ورزش برای سامان قدوس برگزار شده اما به خاطر ویروس کرونا، صدور رای این ملی پوش فوتبال ایران طول می کشد و احتمالا تا دو ماه دیگر یعنی پایان ماه جولای ( ۱۰ مرداد) خبری از نتیجه دادگاه نیست.

به گزارش مهر سامان قدوس که در تیم اوسترشوندس سوئد بازی می کرد، ابتدا با نظر این باشگاه به تیم اوئسکا اسپانیا به توافق رسید و حتی در تست های پزشکی این باشگاه شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال قدوس به یکباره به سمت تیم آمیان فرانسه چرخید و به این تیم رفت.

بعد از شکایت اوئسکا به فیفا، قدوس ۴ ماه از همراهی تیم آمیان و تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات رسمی محروم و به مبلغ ۴ میلیون یورو به همراه اوسترشوندس جریمه شد. دو پنجره نقل و انتقالات باشگاه اوسترشوندس هم با رای فیفا بسته شد.

قدوس محرومیت چهار ماهه خود را پشت سر گذاشت و برای تجدیدنظر در جریمه مالی، به دادگاه CAS شکایت کرد. جلسه این بازیکن در دادگاه کاس به صورت تله کنفرانس چند روز پیش برگزار شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سامان قدوس ملی پوش فوتبال ایران سایت اسپانیایی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدوس تماشاگر لیگ انگلیس شد!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال برنتفورد در حالی که سامان قدوس را مثل همیشه در لیست بازیکنان خود داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) به مصاف تیم قعرنشین شفیلد یونایتد رفت.

یاران قدوس که طی 9 هفته گذشته لیگ جزیره هیچ بردی به دست نیاوردند و در پنج مسابقه به پیروزی رسیدند و در چهار بازی هم متوقف شدند، در دیدار امروز مقابل شفیلد یونایتد به این روند ناکامی پایان دادند و توانستند سه امتیاز مهم برای رهایی از جمع تیم‌های پایین جدولی بگیرند.

تیم فوتبال برنتفورد در مسابقه خانگی امروز موفق به کسب پیروزی 2 بر صفر مقابل شفیلد یونایتد شد تا 32 امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای، موقتا در رده چهاردهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

سامان قدوس که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس 18 بازی انجام داده و در دو هفته گذشته مقابل برایتون و استون ویلا روی نیمکت حضور داشت، امشب هم فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد و تا پایان جزو نفرات ذخیره بود.

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • اولی هونس: فیفا آن‌قدر فاسد بود که می‌توانستید به خرید جام جهانی فکر کنید!
  • فیفا آنقدر فاسد بود که می‌شد جام جهانی را خرید!‏
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • قدوس تماشاگر لیگ انگلیس شد!
  • بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)