Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محسن نظام خیرآبادی روز سه شنبه در دیدار با فرماندار گناباد افزود: این اداره کل طی سالهای اخیر توجه خاصی به ارایه خدمات غیر حضوری به ارباب رجوع دارد و با شیوع ویروس کرونا طی سه ماه گذشته این خدمات از نظر کمی و کیفی افزایش یافته است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۲ درصد خدمات تامین اجتماعی در خراسان رضوی به صورت غیر حضوری و نیمه حضوری ارایه می‌شود و این خدمات در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان رضوی با تاکید بر لزوم اهمیت دادن بیشتر پزشکان به خدمات غیر حضوری گفت: در این صورت بخش زیادی از مراجعات به مراکز درمانی کاهش می‌یابد چنانکه هم اکنون ۳۰ درصد از مراکز درمانی استان از نسخه الکترونیک استفاده می کنند.

نظام خیرآبادی افزود: با دستور رهبر معظم انقلاب از محل اعتبارات صندوق ذخیره ارزی بیمه بیکاری سه ماه گذشته به آسیب دیدگان کرونا در سطح کشور و تبع آن خراسان رضوی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: از مجموع ۱۰۱ هزار نفر افراد دارای شرایط در این زمینه که در کشور مورد تایید قرار گرفتند و مدارک آنها تکمیل شده است ۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر در استان خراسان رضوی هستند و تا پایان تیرماه ۱۳ رسته شغلی تحت پوشش بیمه بیکاری ناشی از شیوع کرونا قرار می گیرند.

فرماندار گناباد هم سرعت بخشی در پرداخت مستمری بیمه بیکاری به آسیب دیدگان کرونا و افرادی که به واسطه شیوع این بیماری برای مدتی بیکار شده اند را خواستار شد و با اشاره به مشکلاتی که در مستری بیمه بیکاری به کارگران ساختمانی وجود دارد بر توجه بیشتر به رفع این مشکل تاکید کرد.

حامد قربانی افزود: مهمترین رویکرد این شهرستان در سال گذشته به عنوان سال رونق تولید و امسال که به نام جهش تولید نام‌گذاری شده است در راستای تدابیر دولت دوازدهم صیانت از اشتغال موجود از طریق پرداخت تسهیلات و حمایتهای لازم بوده است..

۶۵ درصد جمعیت شهری و ۳۵ درصد جمعیت روستایی و ۴۶ درصد کل جمعیت استان خراسان رضوی از خدمات بیمه تامین اجتماعی برخوردارند.

 ۶۴ هزار نفر در شهرستانهای گناباد و بجستان زیرپوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که ۲۰ هزار نفر از آنان را بیمه شدگان اصلی تشکیل می‌دهند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز سه شنبه سیزدهم خرداد ۱۳۹۹،  ۱۵۷ هزار و ۵۶۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۴ تن در ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۹۴۲ تن رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی گناباد خسارت بیمه رهبر معظم انقلاب پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی گناباد خسارت بیمه رهبر معظم انقلاب ویروس کرونا سازمان تأمین اجتماعی گناباد خسارت بیمه رهبر معظم انقلاب تامین اجتماعی بیمه بیکاری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت

 اربابی گفت: حدود ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت هستند که حدود ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند و از این تعداد حدود ۳۸۴ هزار نفر بیمه رایگان دریافت کرده اند.

مدیرکل بیمه سلامت استان با بیان اینکه پوشش بیمه همگانی در خراسان جنوبی تقریباً تکمیل شده ولی هنوز امکان دارد فرد فاقد پوشش بیمه‌ای وجود داشته باشد، افزود: تمامی افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان و همچنین سامانه خدمات شهروندی بیمه سلامت به آدرس:https://csp.ihio.gov.ir از پوشش بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

به گفته وی هم استانی‌ها برای اطمینان از داشتن بیمه پایه خدمات درمانی خود می‌توانند کد دستوری #۱۶۶۶* را شماره گیری کنند.

وی به سامانه ۱۶۶۶ برای پاسخگویی به سوالات هم استانی‌ها اشاره کرد و افزود: مردم اگر بیمه نداشتند، نگران نباشند چراکه سازمان بیمه سلامت با تمهیداتی که اندیشیده، همه اقشار حتی اتباع خارجی را هم بیمه می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت از پوشش بیمه‌ای رایگان برای افراد دهک‌های یک تا پنج جامعه خبر داد و گفت: باتوجه به دریافت اطلاعات این افراد از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج به صورت متمرکز و سیستمی بیمه سلامت رایگان شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • 10هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • مصرف آب مشهد هفت هزار و ۱۵۰ لیتر بر ثانیه است
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • سرپرست سازمان تاکسیرانی تهران: ۱۰هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند