Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@00:43:39 GMT

کشف 101 دستگاه تولید ارز دیجیتال

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۳۶۹

کشف 101 دستگاه تولید ارز دیجیتال

جانشین انتظامی استان البرز از کشف 101 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق به ارزش 12 میلیارد ریال از واحد کارگاهی در شهرستان فردیس خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار سید جعفر حسینی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت یک کارگاه صنعتی در زمینه تولید ارز دیجیتال در منطقه سیمین دشت شهرستان فردیس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی به این کارگاه در اعزام و در بازرسی از آنجا 101 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

سردار حسینی با اشاره به این که یک نفر در این رابطه دستگیر شده است، بیان کرد: براساس برآورد کارشناسان، ارزش دستگاه های کشف شده 12 میلیارد ریال تخمین زده شده است.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: کالاهای قاچاق تحویل سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان البرز شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس حوادث ارز دیجیتال تولید ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال

آینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: با همت و تلاش همکاران معاونت فنی صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرستنده دیجیتال ۲ واتی در روستای علی زنگی بخش نیمبلوک شهرستان قاینات به صورت آزمایشی راه اندازی شد که روستا‌های فتح آباد و علی زنگی را با جمعیت حدود ۳۰۰ نفر پوشش می‌دهد.

او افزود: با راه اندازی این فرستنده مردم این روستاها از امکان دریافت ۱۹ شبکه تلویزیونی دیجیتال و ۲۰ شبکه رادیویی برخوردار شدند.

موسوی معاون فنی صدا و سیمای استان نیز اظهار کرد: برای راه اندازی این ایستگاه حدود ۷۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و مردمی هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف کلاهبرداری میلیاردی به شیوه خرید ارز دیجیتال در کازرون
  • دستگاه قضایی، حامی بنگاه‌های اقتصادی و فعالیت های تولیدی خواهد بود
  • کشف بیش از ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد خراسان رضوی متلاشی شد
  • بهره مندی ۲ روستای شهرستان قاین از کانال‌های دیجیتال