Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، نتایج آزمایش ۳۰ بیمار مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد و مجموع آمار مبتلایان به دوهزارو ۲۴۸ بیمار رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ "احمد هاشمی" عصر امروز  سه شنبه (13 خرداد) اعلام کرد: تا ظهر امروز، مجموع آمار مبتلایان به کرونا به دوهزار و  248 نفر رسیده که شامل 940 بیمار بستری و هزارو 278 بیمار سرپایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه آمار فوتی ها همان 132 نفر روزهای قبل است، آمار مبتلایان در شهرستان های بجنورد را هزارو  203 نفر، شیروان 254 نفر، فاروج 137 نفر، مانه و سملقان 218 نفر، جاجرم 68 نفر، گرمه 42 نفر، راز و جرگلان 145 نفر و اسفراین را 181 نفر اعلام کرد.

 

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون 778 نفر از بیماران بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شده اند، اظهار کرد: آزمایش سه هزارو  410 نفر از موارد مشکوک هم منفی گزارش شده و هم اکنون 116 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند.

 


هاشمی تاکید کرد: رعایت مسائل بهداشتی و شست و شوی مکرر دست، پرهیز از ترددهای غیرضروری، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تماس با بیماران و پرهیز از دست زدن به سر و صورت همچنان ضروری است.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا سید احمد هاشمی علوم پزشکی آمار مبتلایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سعید میرکریمی روز در کارگروه زیربنایی، توسعه شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان شمالی گفت: هشت پرونده الحاق زمین در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، گرمه، مانه و راز و جرگلان بررسی و پس از تبادل نظر مدیران دستگاه‌های اجرایی، تصمیمات لازم در این خصوص گرفته شد.
وی افزود: موافقت با الحاق ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه در راستای طرح نهضت ملی مسکن بود که در ادامه الحاق ۴۰ هکتار به محدوده این شهر در دستورکار این اداره کل جهت طی سایر مراحل قانونی قرار گرفت و انتظار می‌رود گام موثری در راستای تامین زمین مورد نیاز این شهر باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: موافقت با جانمایی اراضی ملی با کاربری اداری در حریم شهر راز جهت واگذاری به اداره کل حفاظت محیط زیست استان نیز ازدیگر مصوبات این جلسه بود که پس از توضیحات لازم و تبادل نظر اعضای کارگروه مورد موافقت قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • اضافه شدن سه بیمار دیگر به جمعیت بیماران سرطانی در استان
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۳۴ هکتار به محدوده شهر گرمه الحاق شد