Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:13:39 GMT

خیابان‌های اطراف کاخ سفید مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۴۷۵

آفتاب‌‌نیوز :

این تصمیم در پی ادامه اعتراض‌ها به قتل یک شهروند سیاهپوست توسط پلیس آمریکا اتخاذ شد.

یک مامور سرویس مخفی که نامش فاش نشده است، به آکسیوس گفت که «احتمالا تا مسالمت‌آمیز شدن یا توقف» اعتراض‌ها این تصمیم به قوت خود باقی خواهد بود.

سرویس مخفی اغلب مناطق اطراف کاخ سفید را به دلایل امنیتی مسدود می‌کند اما مسدود کردن خیابان‌ها تا مدت نامعلوم، امری غیرمعمول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشته شته شدن جورج فلوید به دست ماموران پلیس شهر مینیاپولیس ایالت مینه‌سوتا، موجب برانگیتخته شدن خشم سراسری در ایالات متحده و دیگر کشورهای جهان در اعتراض به رفتار ماموران پلیس آمریکا با شهروندان آفریقایی‌تبار این کشور شده است.

فلوید سه‌شنبه هفته گذشته (۶ خرداد) در حالی که «درک شووین» افسر پلیس سفیدپوست زانویش را روی گردن او گذاشته بود، بطور غم‌انگیزی جان سپرد.

موج اعتراض‌ها به اقدام وحشیانه پلیس آمریکا همچنان جریان دارد و بیش از ۴۰ شهر این کشور را فرا گرفته است. دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا معترضان را اراذل و اوباش و تروریست‌های داخلی خوانده و به آنها هشدار داده وقتی غارت آغاز شود، شلیک هم شروع می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کاخ سفید پلیس مینیا پولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کماندوها در اطراف کنسول گری ایران در پاریس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 فردی بعد از ظهر وارد ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در منطقه شانزدهم پاریس شد و ادعا کرد جلیقه انتحاری دارد؛ موضوعی که پای نیروهای ویژه پلیس فرانسه را به میان کشید و کماندوها سفارت ایران را محاصره کردند. در نهایت مشخص شد این شخص شئی انفجاری به همراه ندارد و پس از جروبحث های زیاد با کارمندان کنسولگری، کارمندان به او کیک و آب تعارف کردند. سپس او ساختمان کنسولگری را ترک کرد و پلیس بلافاصله وارد عمل شد و او را دستگیر کرد. وضعیت اطراف سفارت ایران در زمان این حادثه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • کماندوها در اطراف کنسول گری ایران در پاریس
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • اعتراض روزنامه شهرداری تهران به حس «نوع‌دوستی» به زباله‌گردها؛ آن‌ها بیچاره نیستند، درآمد‌های چند ده میلیونی دارند
  • (ویدئو) اعتراض رئیس قوه قضائیه به طرح مسدود کردن کارت ملی افراد
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • برادرکشی در کوه‌های اطراف فسا
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل استقلال و شمس آذر| تصمیم عجیب داور در فاصله یک ساعت به آغاز بازی/اعتراض نکونام و دقیقی به خاطر عدم اعلام پنالتی+تصاویر
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • شگفت‌انگیزترین «دوربین‌های جاسوسی» تاریخ؛ از پاکت سیگار تا رادیو! (+عکس)