Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپلو از شروع مجدد بازی ها در ایتالیا حمایت می کند و همچنین معتقد است گاسپرینی در آن برهه بازی مقابل والنسیا هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

طرفداری - هیجان فوتبال به زودی دوباره باز می گردد و سری آ نیز قرار است بازی های خود را دوباره آغاز کند. فابیو کاپلو در گفتگو با  Il Giornale گفت:

من همیشه خواهان شروع مجدد بازی ها بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بازیکنان از خودشان فداکاری نشان دهند، مشکلی به وجود نخواهد آمد. 

اخیرا جانپیرو گاسپرینی گفته بود در روز بازی با والنسیا علائم ویروس کرونا را داشته و این باعث اعتراض باشگاه والنسیا شده بود.

کاپلو در این مورد ادامه داد:

ما در مورد برهه ای صحبت می کنیم که علائم هنوز شناخته شده نبود. فکر نمی کنم این جنجال ها منطقی باشد. اعتراض والنسیا به گاسپرینی اغراق آمیز بود. به نظر من گاسپرینی هیچ کار اشتباهی انجام نداد. شاید در آن زمان فکر می کرد یک سرماخوردگی ساده گرفته است. فقط همین چند روز پیش بود که او با آزمایش خون فهمید که ویروس کرونا داشته است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «طارمی خط حمله اینتر را قدرتمند می‌کند»، این تمجید فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال و یوونتوس از ستاره تیم ملی ایران است.طارمی با ارزش 10 میلیون یورو با ارزش ترین فوتبالیست ایران در کنار سردار آزمون به شمار می آید.

به نقل از فارس مهاجم تیم ملی ایران زمستان گذشته با مدیران باشگاه اینتر برای امضای قرارداد 2 ساله قابل تمدید برای فصل سوم به توافق رسید.طارمی قرار است تابستان به صورت رسمی قراردادش را امضا کند و دستمزد سالیانه 3 میلیون یورو دریافت کند.در زیر می‌توانید آخرین گل ستاره ایرانی برای پورتو از روی نقطه پنالتی را تماشا کنید.

کاپلو می‌گوید که یوونتوس برای رقابت با اینتر در فصل آینده باید «حداقل 4 خرید خوب انجام دهد چون اینتر در این فصل 20 امتیاز با یووه فاصله دارد» و یک گام تا قهرمانی دارد.سرمربی سابق یوونتوس معتقد است که «اینتر با جذب مهدی طارمی» و پیوتر زیلینسکی ترکیب خود را «قوی تر» می‌کند و کار دیگر تیم ها با آمدن این دو بازیکن خوب به ترکیب نراتزوری در فصل آینده سخت تر خواهد شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897004

دیگر خبرها

  • گاسپرینی: حذف لیورپول برای ما مثل جام بردن بود
  • هشدار کاپلو به یوونتوس با تمجید از طارمی
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • امیرعبداللهیان: شورای امنیت به درخواست‌های مکرر ما برای جلوگیری از حملات اسرائیل هیچ اقدامی انجام نداد
  • رسیدگی به تخلفات اداری در دیوان عدالت اداری چگونه انجام می شود؟
  • از مطرح شدن به عنوان جانشین کلوپ خوشحالم!‏
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال
  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد