Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@10:35:33 GMT

کشف انبار خودروهای صفر خاک گرفته در کرج

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۵۱۷

صراط:

«رامین ربیعی» ضمن اعلام این خبر گفت: با تلاش بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز تعداد ۲۹ خودرو صفرِ فاقد پلاک در انبار یک نمایشگاه خودرو و همچنین پارکینگ آپارتمان مجاور آن کشف و توقیف شد.

به گزارش ایسنا وی ارزش ریالی خودروهای مکشوفه را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرد و افزود: خودروهای مذکور در محدوده شهرداری منطقه ۹ کرج نگهداری شده و گرد و خاک روی خودروها نشان می‌دهد که از مدت‌ها قبل این خودروها خریداری و دپو شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ربیعی» تصریح کرد: با حکم مقام قضایی خودروهای مذکور توقیف و صاحب آن بازداشت شد.

به گفته این مسئول خودروهای کشف شده شامل پرشیا، ۲۰۶، ال نود، ساینا، چانگان و دانگ فنگ بوده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه پارکینگ و انبار دپو خودرو، مراتب را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: خودروهای مکشوفه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار علی اکبر جاویدان با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی مأموران انتظامی شهرستان‌های بندرعباس و میناب روز گذشته با اجرای طرح مهار و کنترل خودروهای عبوری تعداد یک دستگاه تانکر و ۳۹ دستگاه خودرو سواری شوتی فعال در قاچاق سوخت را شناسایی و در عملیات‌های جداگانه توقیف و ۷۰ هزار لیتر گازوئیل کشف کردند.

وی افزود: علاوه بر توقیف خودروهای شوتی مأموران انتظامی در روستای بوستانو بندرعباس نیز با همکاری عوامل دریابانی مقدار ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به صورت بلا صاحب از مشک‌های ماری نیز کشف کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: در مجموع در بازرسی از خودروهای توقیفی و مشک ماری ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ارزش ریالی سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۴۰ نفر از عاملان قاچاق سوخت دستگیر وبا تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6084330

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف خودرو‌های توقیف‌شده در اموال تملیکی بوشهر
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • واگن‌ ملی مترو در حال گذران مراحل آزمایشی/ برنامه خاصی برای مسکن نداریم
  • اتوبوس‌های برقی داخلی تا پایان سال هم ساخته نخواهند شد
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران