Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@12:39:49 GMT

امام خمینی (ره) انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۵۴۰

امام خمینی (ره) انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: امام خمینی (ره) به کشور ما عزت بخشید و انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار کرد.

حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم، عصر سه شنبه، سیزدهم خرداد ماه در مراسم آغاز بهره‌برداری از ۱۰۰ طرح بهداشتی، درمانی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: اگر موقع آمدن امام (ره) به وطن حدود شش میلیون جمعیت به استقبالش رفته بودند، به هنگام بدرقه و ارتحال بیش از ۱۵ میلیون نفر در مراسم تشییع جنازه شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد ماه، گفت: شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ قیام کرده و کلید انقلاب اسلامی ایران را زدند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با مقایسه تعداد پزشکان و بیمارستان‌ها در اوایل انقلاب و دوران کنونی اظهار کرد: در اوایل انقلاب بیشتر پزشکان از کشورهای خارجی مانند هند و بنگلادش بودند، اما اکنون پزشکان ما غیر از کشور خودمان در کشورهای دیگر نیز مشغول کار وطبابت بوده و از کشورهای همسایه برای مداوا به تبریز مراجعه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه تبریز متذکر شد: عمل‌هایی مانند عمل پیوند قلب و دیگر پیوندها به خوبی در تبریز اجرا می‌شود.

وی از کادر درمان، پزشکی، پرستاری و اداری که در وزارت بهداشت، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح مشغول خدمت رسانی هستند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز حجت الاسلام آل هاشم سالگرد ارتحال امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خوزستانی‌ها در روز نخست کشتی فرنگی آسیا با طلای میرزازاده

امین میرزازاده ملی پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران امروز (دوشنبه) در فینال این پیکار‌ها با فرنگی کار کره جنوبی به مبارزه پرداخت و موفق شد کیم مین سئوک را نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و به مدال طلا دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، همچنین پویا دادمرز دیگر فرنگی کار خوزستانی تیم ایران در وزن ۵۵ کیلو گرم با قبول شکست در فینال برابر یو چول رو نماینده کره شمالی، به مدال نقره رسید.

ایمان محمدی نیز دیگر خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی، در وزن ۶۳ کیلوگرم موفق شد به مدال برنز برسد.

مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی آسیا فردا (سه‌شنبه، ۲۸ فروردین) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • چرا برخی افراد نیمه‌شب از خواب می‌پرند؟
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت
  • تجدید میثاق کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • درخشش خوزستانی‌ها در روز نخست کشتی فرنگی آسیا با طلای میرزازاده