Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر رضا سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی درباره شرایط فعلی مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: وضعیت نسبت به چیزی که ابتدا اعلام شد، بهتر است. نمی‌توانم آمار دقیقی بدهم، اما حدود پنج درصد از تست کرونای اعضای تیم‌ها، مثبت بوده که از لحاظ پزشکی معقول است.

وی درباره گلایه وزیر بهداشت از برگزاری برخی لیگ‌های ورزشی گفت: اظهار نظر او را خواندم و نمی‌دانم چه مسئله‌ای در میان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه دستورالعمل‌ها و بازگشایی‌ها با همکاری معاونت وزارت بهداشت یعنی دکتر حریرچی تهیه شده و اگر هر دستورالعمل به ستاد مبارزه با کرونا نرسد، قابلیت اجرا ندارد. همه تصمیمات ما با هماهنگی این ستاد است که ریاست آن را رئیس‌جمهور بر عهده دارد.

سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی که با برنامه «تهران ورزشی» صحبت می‌کرد، درخصوص حضور ماموران این فدراسیون در تمرینات تیم‌ها بیان کرد: پروتکل جامعی بر اساس استاندارد جهانی تعیین کردیم که باید اجرا شود. حدود 100 افسر آموزش دیده‌اند تا بر تیم‌ها نظارت کنند. همه افسران به تمرینات تیم‌های لیگ‌های برتر و دسته اول اعزام می‌شوند و باشگاه‌ها همکاری خوبی دارند. نتایج خیلی خوب است.

سعیدی در پاسخ به این پرسش که آیا همه چیز برای برگزاری لیگ خوب پیش می‌رود یا خیر، تصریح کرد: به نسبت آنچه که انتظار داشتیم بله. باشگاه‌ها در فوتبال خوبی دارند. با ادامه این روند امکان بازگشایی هست، مگر اینکه اتفاق خاصی بیفتد. ورزش تابع جامعه است و اگر خطر کرونا بالا باشد، شاید تجدیدنظر کنیم. در شرایط فعلی و با اجرای دستورالعمل‌ها، شاهد آغاز مجدد لیگ هستیم.

104 / 351 دکتر رضا سعیدی سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ برتر کرونا در ورزش

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی لیگ برتر کرونا در ورزش تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد

نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو ۲۰۲۴ به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی ۲۰۲۶ منتفی شد

حالا روزنامه ورزشی بیلد مدعی شده است که امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشت و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن، علاقه زیادی به این مربی و همچنین روبرتو دی زربی دارد. هرچند تردید‌هایی درباره گزینه دوم وجود دارد، چون او تجربه هدایت هیچ تیم بزرگی را نداشته و به همین دلیل شانس امری برای حضور در مونیخ بسیار بیشتر از او است. 

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • مربی محبوب لیگ برتر گزینه اصلی مربی‌گری بایرن مونیخ شد
  • هاشمی: فیرپلی مالی باعث عدالت در فوتبال ما می‌شود
  • وزیر ورزش: حمایت از فوتبال یک اصل اساسی است
  • مدیریت ورزشگاه آزادی به فدراسیون فوتبال داده می‌شود؟