Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@06:53:15 GMT

سلطانی‌فر: سرمایه استقلال و پرسپولیس بیشتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۶۷۳

سلطانی‌فر: سرمایه استقلال و پرسپولیس بیشتر می‌شود

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد با در اختیار گذاشتن استادیوم‌ها به دنبال افزایش سرمایه‌ی سرخابی‌ها هستند.

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به آخرین تصمیمات در راستای خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بعد از ظهر امروز سه‌شنبه نیز در ادامه و استمرار جلسات منظم و مرتبی که همیشه با حضور مسؤولان سازمان خصوصی‌سازی، بورس و فرابورس و همچنین مدیران عامل و مدیران زیرمجموعه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و معاونین ذی‌ربط وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده و موضوعات مربوط به روند خصوصی‌سازی دو باشگاه را پیگیری، رصد و پایش می‌کنیم، امروز هم تصمیماتی گرفتیم و قرار است اقدامات دیگری نیز در آینده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: در دو، سه هفته اخیر روند اقدامات و کارهایی که باید در زمینه‌ی مستندسازی، بررسی حساب‌های مالی و ساماندهی بخش‌های مختلف دو باشگاه انجام می‌شد، با قوت و قدرت پیش می‌رود و با نظارتی که مسؤولان سازمان خصوصی‌سازی انجام می‌دهند، به مرور زمان به مراحل حساس و تعیین کننده‌ی ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه می‌شویم.

 

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: طی دو تا سه ماه آینده و طبق برنامه‌ی زمان‌بندی‌ای که مصوب هیأت عالی واگذاری در هجدهم فروردین‌ماه ۹۹ شده است، پیش می‌رویم و کار فشرده و سنگینی داریم تا مابقی گزارش‌های مورد نیاز و اقداماتی که باید در زمینه‌ی تهیه اسناد و مدارک املاک دو باشگاه ازجمله ساختمان‌ها و ورزشگاه‌هایی که قرار است در اختیارشان گذاشته شود را داشته باشیم.

 

سلطانی‌فر با بیان اینکه با در اختیار گذاشتن این استادیوم‌ها، سرمایه دو باشگاه افزایش پیدا می‌کند، ابراز کرد: مطمئنا کار با همین قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند. مشاورین مالی و واگذاری را هم به کار گرفتیم تا بتوانیم مراحل بعدی کار را نیز با قوت و قدرت، در سقف زمانی و چارچوب برنامه‌ریزی‌ها پیش ببریم.

 

او عنوان کرد: هر سه‌شنبه در این خصوص جلسه داریم و در هر هفته اقداماتی که باید در طول یک هفته اخیر انجام می‌گرفت را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همت جمعی خوبی در بین تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به وجود آمده و امیدوار هستیم با تلاشی که انجام خواهد شد، در سقف زمانی که معین شده، این دو باشگاه را وارد بازار سرمایه کنیم.

استقلال تهران مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران مسعود سلطانی فر وزارت ورزش و جوانان پرسپولیس تهران ورزش و جوانان خصوصی سازی دو باشگاه سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • هاشمی: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • کیومرث هاشمی: واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطف ورزش ایران است / امروز بهترین روز ورزش است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال