Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@20:47:23 GMT

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 15 روستای خواف

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۷۱۹

آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 15 روستای خواف

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 15 روستای بخش مرکزی خواف آغاز شد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آبفای خراسان رضوی، عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 15 روستای بخش مرکزی خواف آغاز  شد،کلنگ این طرح شامل دو حلقه چاه توسط فرماندار شهرستان به زمین زده شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب خراسانی رضوی در این مراسم گفت: برای حفر و تجهیز این دو حلقه چاه 10 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است که با اجرای700 متر خط انتقال به شبکه اصلی توزیع متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید ابراهیم علوی با اشاره به 70درصد پیشرفت فیزیکی پروژه آب‌رسانی شهر نشتیفان، افزود: در نشست  با فرماندار خواف مقرر شد قسمتی از شبکه اصلاح شده در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.

وی پس از بازدید از پروژه آب رسانی روستای نهور، وضعیت آب شرب روستای خلط آباد را مورد بررسی قرار داد و برای رفع مشکل قطع و افت فشار آب در این روستا دستور تعویض لوله‌های انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ را صادر کرد، در این بازدید که مسؤول امور اجرایی بخش جلگه زوزن نیز حضور داشت بر انتقال آب از چشمه روستا و استفاده از آب قنات برای آب شرب به موازت احداث ایستگاه پمپاژ و تعویض خط انتقال تاکید شد.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: آب روستا خراسان رضوی خواف علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با سفر رئیس جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد، تاکید کرد: این سایت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین سایت در شهر سمنان به مساحت دو و نیم هکتار برای ۱۱ هزار واحد مسکونی محسوب می‌شود.

وی افزود: این سایت در قالب طرح قطعات مسکونی که در این سایت با تراکم مصوب به واجدین شرایط به صورت خودساز واگذار می‌شود

معاون عمرانی استاندار سمنان همچنین گفت: متقاضیان می‌توانند بعد از واگذاری زمین توسط راه و شهرسازی نسبت به اخذ پروانه از شهرداری و تسهیلات بانکی از بانک مربوطه، ساخت و ساز خود را شروع خواهند کرد.

حمیدی افزود: واگذاری اراضی در این سایت مشابه سایت شهرک روزیه و به صورت خودساز خواهد بود.

به گزارش مهر، امروز استان سمنان میزبان هیأت دولت و رئیس جمهور است.

کد خبر 6081988

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در ۲۰۰ هکتار اراضی سمنان آغاز شد
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند