Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@14:10:16 GMT

مصاحبه امیر سیاری مغرضانه تقطیع شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۶۱۷۴۲

مصاحبه امیر سیاری مغرضانه تقطیع شده است

به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی انتشار گفت و گوی امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با خبرگزاری ایرنا، روابط عمومی ارتش امروز اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت تحقق تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر همدلی و هم‌افزایی بین نیرو‌های مسلح و سایر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره اصل وحدت را بعنوان تکلیف شرعی و وظیفه ذاتی خود دانسته و فرماندهان ولایتمدار، انقلابی و بابصیرت ارتش از آغازین روز‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران تا امروز با وجود توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان از هیچ کوششی در جهت وحدت و انسجام دریغ ننموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحبه اخیر امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در قالب گفت و گوی تصویری با خبرگزاری ایرنا یک مصاحبه تفصیلی به مدت ۹۰ دقیقه بوده که فراز‌هایی از عملکرد ارتش جمهوری اسلامی ایران در برهه‌های مختلف پس از پیروزی انقلاب را تشریح و تبیین کرده و این خبرگزاری در بخش اول تنها ۱۳ دقیقه از آن را منتشر کرده است.

متأسفانه دشمنان حسود و عنود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تقطیع و سوءاستفاده، این گفت و گوی انجام شده را مغرضانه و مزورانه تفسیر، تحلیل و منتشر نموده‌اند.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن اقدام ریاکارانه و کینه‌ورزانه رسانه‌های معاند و ضد انقلاب اعلام می‌دارد اتحاد و انسجام نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بویژه ارتش و سپاه بنیادین و ناگسستنی است و دشمنان نظام از این حربه‌ها و نقشه‌ها طرفی نبسته و مطمئناً مردم شریف و هوشیار ایران اسلامی به خوبی به این شیطنت‌ها واقف بوده و با بصیرت انقلابی، امید واهی دشمنان را به یأس و ناکامی تبدیل خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران امیرسیاری نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی در جمع فرماندهان این منطقه پدافندی گفت: اقتدار، دوری از تشریفات و هوشیاری، از دیگر خصوصیات متمایز ارتش کشورمان با نیرو‌ها و قوای مسلح سایر کشور‌ها است.   وی با بیان اینکه مشروعیت ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأیید ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) است، اظهار کرد: امروز ارتش و سایر نیرو‌های مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین امام راحل، با اقتدار در راستای دفاع از میهن اسلامی، ثابت قدم ایستاده اند.   وی با اشاره به خدمات ارزنده و چشمگیر ارتش در عرصه‌های گوناگون، افزود: این نیرو با پایبندی به معارف اسلامی نه تنها در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرد، بلکه بعد از جنگ نیز درعرصه‌های مختلف به امداد رسانی و کمک به مردم، حضوری فعال و نقشی تعیین کننده داشته است.   وی تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیرو‌های مسلح با اتکا به منابع داخلی در شرایط مختلف، با حفظ اقتدار و صلابت خود، بر تمام مشکلات فائق آمده و اجازه هرگونه تحرک و زیاده خواهی را از دشمنان نظام و انقلاب سلب کرده اند.    خلیل آبادی به نقش پر رنگ ارتش در راستای خدمت به نظام و مردم اشاره کرد و گفت: ارتش علاوه بر نقش آفرینی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از آن هم به عنوان بازوی توانا در خدمت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بوده است.   جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تاکید بر حفظ آمادگی و توان بالای دفاعی ارتش در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: ارتش و سایر قوای مسلح کشور امروز در اوج آمادگی به سر می‌برند و آماده هستند تا در هر سطحی با تهاجمات دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مقابله کرده و به تمام کسانی که چشم طمع به این آب و خاک دارند، درسی فراموش نشدنی دهند.

دیگر خبرها

  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • دریادار سیاری: وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • دریادار سیاری: پاسخ ارتش و سپاه به عبور از خط قرمزهای نظام قاطع و سخت است
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • پاسخ پشیمان کننده ارتش و سپاه به هرگونه اقدام مذبوحانه و تعدی به مرزهای ایران
  • پیام دریادار سیاری به فرمانده کل سپاه+ جزئیات
  • سپاه به دژی تسخیرناپذیر در دفاع از کشور تبدیل شده است
  • وحدت ارتش و سپاه عامل اقتدار نظام اسلامی است
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله سعیدی: در نظام جمهوری اسلامی ایران ارتش احترام دارد