Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع ملی پوش فوتبال ایران که به دلیل تعطیلی لیگ ستارگان قطر در ایران در بابل حضور دارد و تمرینات اختصاصی انجام می‌دهد، عصر امروز در تمرین تیم دسته اولی رایکا حضور یافت.

پورعلی‌گنجی که با استقبال ویژه باشگاه رایکا و رحمان رضایی و عزت نوروزی مربیان سابقش رو به رو شده بود با آن‌ها دیدار داشت و درخصوص مسائل مختلف صحبت گرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه رایکا بابل با خرید امتیاز باشگاه خونه به خونه، در این فصل از رقابت‌های لیگ یک حضور دارد و تاکنون با کسب ۲۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال ایران مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۶۱۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رافائل سیلوا مدافع استقلال که به دلیل آسیب دیدگی در دو بازی اخیر این تیم حضور نداشت به دیدار برابر تراکتور نخواهد رسید.

به نقل از ایسنا سیلوا این روزها مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا بتواند زودتر به تمرینات و میادین برگردد اما به نظر می‌رسد استقلال برای این بازی هم نمی‌تواند از وجود مدافع خود استفاده کند.

آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلال مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای آتی نخواهد داشت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897824

دیگر خبرها

  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • تمرین استقلال تعطیل شد/ ماشاریپوف به دبی رفت
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی
  • دست خالی نکونام در خط دفاعی/ سیلوا به تراکتور نمی‌رسد
  • خبر بد برای نکونام و استقلال قبل از بازی با تراکتور
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟
  • دست خالی نکونام برای دیدار با تراکتور
  • مدافع استقلال به دیدار تراکتور می‌رسد؟